‘מעונות ראש הממשלה’ • משפחת נתניהו: “לא הייתה שום המלצה להעמיד לדין”

המשטרה סיימה את החקירה שנפתחה בחודש פברואר 2015, אולם בניגוד למקובל לא פרסמה המלצה לפרקליטות • לדברי בכירים במשטרה: נמצאו ראיות נגד שרה נתניהו, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, והחשמלאי אבי פחימה
חיים טוויל
כ"א אייר התשע"ו / 29.05.2016 13:45

יחידה ארצית של משטרת ישראל סיימה את החקירה בפרשת ‘מעונות ראש הממשלה’.

מדובר בפרשה שחקירתה נפתחה בחודש פברואר 2015.

החקירה התמקדה במספר נושאים, אשר בעניינם עלה חשד לביצוע עבירות פליליות, בהן חשד לקבלת דבר במרמה ולמרמה והפרת אמונים, כולל טיפול בתלונות הדדיות.

מהמשטרה נמסר כי “בסיומה של החקירה, הועברו כל הראיות לכאורה, הממצאים והתובנות שנאספו בחקירות המשטרה לפרקליטות מחוז ירושלים, אשר ליוותה את החקירה, לצורך עיון והחלטה”.

גורמים בכירים במשטרה אומרים, כי בחקירה עלה כי יש ראיות לכאורה נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, סמנכ”ל משרד ראש הממשלה עזרא סיידוף והחשמלאי אבי פחימה.

נציין, כי המשטרה לא סיימה את החקירה כמקובל בהמלצה לפרקליטות האם התגבשה תשתית ראייתית מתאימה להגשת כתב אישום או שמא יש לסגור את התיק.

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: “בהודעת המשטרה לא הייתה שום המלצה להעמיד לדין את הגברת נתניהו. בניגוד לפרסומים הגברת נתניהו לא ביצעה עבירה כלשהי. הטענות השונות שעולות באמצעי התקשורת יתבררו כעורבא פרח כפי שקרה עם כל הטענות שהוטחו במשפחת נתניהו לאורך השנים”.

לפי דיווח בשבוע שעבר באתר News1,  צוות החקירה המשטרתי ביחידה הארצית לחקירות הונאה הממצאים העיקריים מהקירה הם כי לא התגלו ראיות לעבירות פליליות מצד שרה נתניהו ו/או בנימין נתניהו עצמו, אם כי הוכחו חלק מהטענות להתנהלות בלתי תקינה.

כמו כן, נמצאו ראיות לעבירות מצד כמה אישים, ובהם עזרא סיידוף, לשעבר סמנכ”ל משרד ראש הממשלה, ומצד החשמלאי אבי פחימה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תניחו להם כבר!!!
    30/05/2016 13:51
    מספיק!!!
  1. תניחו להם כבר!!!