ומי לא הוזמן לחתונה של היו”ר יולי אדלשטיין? ח”כי בל”ד ואורן חזן

'חתונת השנה' של יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין עם אירינה נבזלין תיערך בחודש הבא והוזמנו אליה כל חברי הכנסת - מלבד ארבעה: חברי מפלגת בל"ד, זחלאקה, חנין זועבי, וגטאס, וחבר הכנסת אורן חזן • חזן: "מאחל לזוג הצעיר הרבה מזל טוב, לפחות חסכו לי מתנה" • החתונה תאובטח בקפדנות על ידי השב"כ בשל השתתפותה של צמרת המדינה
אליעזר היון
א' אייר התשע"ו / 08.05.2016 22:51

יו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין,  ינשא בחודש הבא והוא מזמין לשמחת כלולותיו את כל חברי הכנסת, או ליתר דיוק כמעט את כולם. כך נחשף הערב (ראשון)  בחדשות 10.

מתוך 120 חברי הכנסת – ארבעה לא הוזמנו: שלשת חברי הכנסת של בל”ד, זחלאקה, חנין זועבי, וגטאס – וחבר הכנסת מהליכוד אורן חזן.

לחזן ולאדלשטיין יריבות ארוכה, כמעט מראשית ימיה של הכנסת הנוכחית.

לאחר שח”כ חזן הושעה מניהול ישיבות מליאת הכנסת, בעקבות התחקיר שפרסם אודותיו העיתונאי עמית סגל בחדשות 2 – אמר אדלשטיין: “אני לא חוקר ולא שופט, ומאחל לו שיהיה בריא ושלם, אבל היו דברים שלא הוכחשו… כל אלה לא מאפשרים לי לשים אדם כזה על הכסא שלי ולאפשר לו לנהל ישיבה”.

מאז קיימת יריבות מרה בין השניים.

הזמנה

בתגובה לפרסום כי הוא לא מוזמן, אמר חזן: “אני אמנם לא פתחתי את הדואר, אבל אני די בטוח שלא מחכה לי שם הזמנה. בכל מקרה אני רוצה לאחל  לזוג הצעיר הרבה מזל טוב, הלוואי ויתגשמו משאלות ליבם לטובה, כמובן שאם הוזמן אגיע לכבד, וגם אם לא – לפחות חסכו לי מתנה”.

יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין בן ה-57 התאלמן לפני כשנתיים וחצי מרעייתו טטיאנה, אם שני ילדיו, לה היה נשוי 33 שנים.

הוא התארס עם אירינה נבזלין – גרושה בשנות השלושים לחייה, ואם לשני ילדים קטנים. נבזלין היא בתו של איש העסקים והמיליארדר ליאוניד נבזלין, ומשמשת כיו”ר מועצת המנהלים של בית התפוצות.

טקס הנישואין יערך ב-20 ביולי, והמיקום המיועד עדיין אינו ידוע.

הטקס יאובטח בקפדנות על ידי בשב”כ, שכן צפויים להשתתף בו כל צמרת המדינה ביניהם ראש הממשלה ונשיא המדינה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם אני לא הוזמנתי
    09/05/2016 02:04
    ג'ורג'
  1. מזל, חסכתי לתת מתנה