מדוע חברת האופנה ‘קסטרו’ נאלצת להתנער מפוסט מבחיל נגד החרדים

כבר מספר שנים, מידי יום שואה, שגולש בשם ארי רוטר מפרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט מבחיל כנגד הציבור החרדי - ועל הדרך מסבך את רשת חנויות 'קסטרו' • הסיבה: הגולשים ברשתות החברתיות מזהים אותו כבן למשפחת רוטר - וזועמים על החברה • החברה: "אינו קשור בשום צורה. איננו יודעים מי הוא ובטח שלא עומדים מאחורי דבריו בשום צורה"
נוחי גולד
כ"ח ניסן התשע"ו / 06.05.2016 14:00

כבר מספר שנים, מידי יום שואה, שטרול בשם ארי רוטר מפרסם  בדף הפייסבוק שלו פוסט מבחיל כנגד הציבור החרדי – ועל הדרך מסבך את רשת חנויות ‘קסטרו’, לאחר שהגולשים ברשתות החברתיות מזהים אותו כבן למשפחת רוטר, בעלי חברת האופנה.    

כבר לפני ארבע שנים פרסם אתר ‘דוסים’, הנלחם נגד השמצת חרדים בכלי התקשורת, על הפוסט.

בדיווח אז באתר נכתב:”הוגשה תלונה בדף הפייסבוק של המשטרה כנגד ארי רוטר שפירסם בפרופיל הפייסבוק שלו את הסטטוס הבא”.

וכך נכתב בפוסט:

“צריך לעשות עוד שואה!! ולזרוק לשם רק תחרדים!! אני קורא מכאן לראש הממשלה בנימין נתניהו לשלול מהחרדים כל קצבה ולהפריד דת מהמדינה. …נימאסתם למה אני צריך לקרוא תתחת בשבילכם???? חבל שהיטלר לא סיים את העבודה איתכם הרי ידוע שרק בגללכם היתה שואה ואני עומד מאחורי כל מילה שלי!!!!”

קסטרו

 

גם אתמול, יום השואה, שב ארי רוטר ופרסם את הפוסט המשתלח – וההודעה זכתה לתגובות, שיתופים זועמים על הדברים המצמררים, והפצה בכל הרשתות החברתיות.

הגולשים מזהים, כאמור, את ארי רוטר כבן למשפחת רוטר – וזועמים על החברה כל שנה מחדש.

לחברה לא נותר אלא לשוב ולהודיע מידי שנה  כי אין לרוטר כל קשר אל בני המשפחה ואל רשת קסטרו.

וכך, גם הבוקר החברה מכחישה כל קשר אל כותב הפוסט ומתנערת מדבריו:

קסטרו

יחד עם זאת, נציין כי מדובר בהשתלחות של איש פרטי, תופעה חמורה לא פחות – שאינה מטופלת על ידי המשטרה, למרות שהפרסום חוזר על עצמו מידי שנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות