חצרוני: הבני ברקים – שרצים בולסי קוגל ולא משתמשים בדיאודורנט

פרופסור אמיר חצרוני, הידוע בפרובוקציות שהוא מחולל, מנצל את יום השואה כדי להשתלח בציבור החרדי: "תנסו להיזכר איך נראתה יהדות אירופה 'הקלאסית' לפני השואה. מה הסיכוי שתסכנו את חייכם ותצילו שרץ בני-ברקי רק כדי לקבל בבית שלכם את הקוגל והסירחון?"
אבי כץ
כ"ו ניסן התשע"ו / 04.05.2016 12:09

פרופסור אמיר חצרוני, פרובקטור הידוע בהתבטאויותיו הפוגעניות נגד מזרחים וחרדים, כמו בשלל פרובוקציות שהוא מייצר, פרסם הבוקר (רביעי) בדף הפייסבוק שלו פוסט מבחיל,  בו הוא משתלח בציבור החרדי בכלל ועל תושבי עיר התורה והחסידות בני ברק בפרט, ושואל: “מה הסיכוי שתסכנו את חייכם ותצילו שרץ בני-ברקי רק כדי לקבל בבית שלכם את הקוגל והסירחון?”

חצרוני פותח את הפוסט הבזוי, אותו הוא מפרסם לרגל יום השואה שיצוין החל מהערב, בקביעה כי “בניגוד ליום הזיכרון לחללי צה”ל, שהוא בעיקר יום זיכרון לטמבלים שלא היה להם שכל ללכת לחר”פ להעמיד פנים שהם חולים כשמתחילה מלחמה – המקרה של יום השואה מורכב יותר”.

לדבריו, “מפתה לחשוב על השואה כסוג של ‘החטא ועונשו’ – כאשר החטא היה לא לקבל את ההצעה המפתה של האינקוויזיציה ולוותר על היהדות, אך אלו שסירבו ביהירות לאינקוויזיציה במאה ה-15 הם לא מי שנשרפו בקרמטוריום חמש מאות שנה אחר כך.

“מפתה גם להאשים אירופאים שלא הצילו יותר יהודים מציפורני הנאצים – אבל תנסו להיזכר איך נראתה יהדות אירופה ‘הקלאסית’ לפני השואה: כמו בני ברק – צפוף, מסריח, מלא בשרצים שבולסים קוגל ולא משתמשים בדיאודורנט.

“עכשיו, תחשבו על כובש אכזרי, יהושע בן נון, לדוגמא, שמשתלט על בני ברק ומתחיל להשמיד את תושביה רק כי הם בני-ברקים. מה הסיכוי שתסכנו את חייכם ותצילו שרץ בני-ברקי רק כדי לקבל בבית שלכם את הקוגל והסירחון?”

חצרוני ממשיך: “ואולי, הכי נכון להסתכל על השואה כ’גירוש מגן עדן’. לא רק השמידו יהודים, אלא גם שכנעו את הניצולים לעזוב את אירופה הירוקה והשקטה לטובת הלבנט הצחיח והרועש.

חצרוני

“כדי שתבינו מה הפסדתם, אני מפנק אתכם בתמונה יפת תואר שלי שצולמה בפולין, לא רחוק מאושוויץ. עכשיו, תחשבו שאת הנוף הפסטורלי הזה החלפתם מרצונכם בשיכונים של באר שבע, כשברקע שריף – ילד הפלא הדרוזי – דופק על דרבוקה ושר ‘בסבוסה די!'”.

בית חב”ד לא שלחו לי מצה…

בפוסט המשך שפורסם כמה שעות אחר כך, המשיך חצרוני בפרובוקציות מן הסוג החביב עליו.

“הסטטוס שפרסמתי”, כתב חצרוני, “בנוגע לאטרקטיביות הנמוכה של עיר התורה בני-ברק אותה כיניתי ״גן עדן של סירחון, שרצים וקוגל״ עורר ביקורת יוצאת דופן בחריפותה בתקשורת החרדית.

“חבל שעבדקנים, אשר מאמינים ללא היסוס בעיקרון של שכר ועונש, סבורים מסיבה כלשהי שמה שמותר לאלוהים – אסור לי. אני מזכיר לחרדים שבחג הפסח האחרון לא הוזמנתי לארוחה בבית חב״ד. אפילו מצה שמורה הם לא שלחו לי! יחס גורר יחס, ואני מתפלא שחרדים מתפלאים שבתקופת השואה לא היו הרבה גויים שהתנדבו לסכן את חייהם ולהציל אותם, כאשר הם מסרבים היום להציע מנה חמה ליהודי”.

חצרוני ממשיך להשתלח בחרדים כשהפעם הוא מגייס את קרובי משפחתו הנרצחים: “גם לי היו קרובי משפחה חרדים שנספו בשואה. אמנם לא מדובר במועמדים לפרס נובל, אך גם לעוזרי חנוונים, שה-IQ שלהם נושק ל-85 מלמטה, והם פוחדים להדליק אור בשבת בגלל תסביכים פסיכולוגיים בלתי פתורים, יש זכות לחיות”.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חצרוני הפרופסור למדעי התחת.
    04/05/2016 12:58
    זולטן
  1. אכן זבל שכמוך, הפעם עלית אפילו על עצמך באמירותיך המזוהמות. אני לא דתי, אבל לא פרצוף-תחת שכמותך עם שערות מלאות בכינים ילכלך על היהדות שנשמדה בשואה–ואתה למזלך לא היית אפילו ספרמה אז–ועל חיילי צה”ל ששומרים על ישבנך המסריח. רק לראות את פרצופך הדוחה בתמונה גורם לאדם מן הישוב גירוי הקאה.
    יצור מגעיל ודוחה המתקרא פרופסור!!

  2. זה פרופסור????
    04/05/2016 13:19
    מיקי
  3. נשמע כמו עם הארץ….

  4. חולה!!!
    04/05/2016 13:20
    חננאל
  5. לא שווה תגובה.

  6. פרופ
    04/05/2016 13:51
    חיימקי
  7. הנבלה זה עדיין בארץ ?? הרי לכולם אמר שהוא עוזב את הארץ .ממש הזוי שהכלב הזה
    נמצא עדיין בארץ ??

  8. הוא תינוק שנשבה.
    04/05/2016 14:15
    בתיה
  9. לדעתי רק להתפלל עליו,כי הוא ממש שוגג,יהי רצון שיחזור בתשובה שלמה אמן.

  10. חוצפן אין מילים
    04/05/2016 15:02
    ספודיק
  11. מה הוא חושב, שכל בני ברק חסידי גור?! בושה וחרפה!

  12. הלוואי והוא היה צודק
    04/05/2016 16:44
    הרשלה האשדודי
  13. הלוואי וכך הייתה נראת כל יהדות ארופה לפני השואה
    אולי אם כולם היו שומרים תורה ומצוות לא היינו צריכים לדון על השואה…..

  14. תכלס, צודק
    04/05/2016 19:06
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  15. האמת דוקרת