בעלי עסקים בככר המדינה דורשים: ועדת קבלה תחליט מי יפתח חנות

בעלי עסקים ברחוב הקניות היוקרתי בתל אביב חוששים מפגיעה במעמד של כיכר • דורשים מראש העיר להקים ועדת קבלה כמו במושבים שתאשר רק למותגי יוקרה לפעול באיזור
שייע קליין
כ"ד ניסן התשע"ו / 02.05.2016 20:35

אלא שכעת, כך לפי דיווח בוואלה, החליטו בעלי החנויות לעשות מעשה בניסיון לשמור על אופייה של הכיכר כשדרת הקניות היוקרתית של ישראל, זאת לאחר שבמהלך השנים האחרונות, לצד ההזנחה של הכיכר מצד עיריית תל אביב, נכנסים יותר ויותר עסקים כלליים לאזור.

במכתב ששלחו אמש אל ראש עיריית ת”א רון חולדאי דרשו בעלי החנויות להקים ועדת קבלה לעסקים חדשים שיבקשו להיפתח בכיכר המדינה, ממש כפי שנהוג במושבים וקיבוצים ברחבי הארץ, וזאת כדי להבטיח שיתאימו לאופיו היוקרתי של הרחוב.

“תקנת ועדת הקבלה מונהגת בהצלחה יתרה כבר שנים ביישובים קהילתיים, קיבוצים ומושבים, וברור לנו כי זהו הפתרון הראוי ביותר אשר יבטיח כי לכיכר המדינה יגיעו אך ורק עסקים איתנים אשר יתאימו למרקם הייחודי של העסקים באזור”, כתבו בעלי העסקים.

בפנייתם מסבירים בעלי העסקים כי העובדה שבעיריית ת”א בחרו להזניח את האזור לאורך שנים, הביאה לפגיעה קשה בעסקים במקום. לכן, בשל המצב הקיים דורשים כעת בעלי העסקים לאמץ את ועדות הקבלה הנהוגות במושבים וקיבוצים ברחבי הארץ.

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה לוואלה: “המכתב התקבל והעירייה תשיב באופן מסודר. על פני הדברים נראה כי הדרישה תמוהה מכיוון שלא ברור אילו כלים יש בידי העירייה להתערב בנכסים בבעלות פרטית. יש לציין כי העירייה אינה מזניחה את המקום אלא פועלת על פי סדרי עדיפויות בכל רחבי העיר. כמו כן, אזור כיכר המדינה עתיד לעבור התחדשות משמעותית בשנים הקרובות, זאת במסגרת תכניות פיתוח אשר פורסמו בחודשים האחרונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות