מבוגר מכה צעיר חרדי: סטירה מזעזעת שמרעידה את הרשת • צפו בתיעוד המסעיר

חיים טוויל
|
י"ח ניסן התשע"ו / 26.04.2016 11:51
מכה שהנחית אדם מבוגר על פניו של בחור ישיבה שניצב לידו ב’סופר כהן’ בנתיבות, ותועדה במצלמות האבטחה של החנות – מעוררת סערה ברשתות החברתיות • לפי שעה לא ברור מה התרחש לפני ההכאה, ואילו חילופי דברים התנהלו ביניהם • המשטרה: “הנושא בטיפול, נפתחה חקירה”

טלטלה ברשתות החברתיות: אדם מבוגר תועד במצלמות האבטחה של ‘סופר כהן’ בעיר נתיבות, כשהוא מכה על פניו של נער חרדי, לאחר חילופי דברים בין השניים.

בסרטון, המתפרסם כאן, נראה האיש כשהוא ניצב ליד הקופה בסופר. לידו ניצבים שני בחורי ישיבה חרדים. בין הצדדים מתנהלים חילופי דברים, כאשר האיש המבוגר גוער וצועק, עד שללא כל סימן מוקדם הוא סוטר בעוצמה על פניו של הבחור הניצב לידו.

בעוד כל הנוכחים מביטים בו בהלם, הבחור המוכה וחברו נסוגים מושפלים וחסרי אונים.

במשטרת ישראל מגיבים כי הנושא נמצא בטיפול. “נושא מוכר לנו והעובר לטיפול תחנת נתיבות, שפתחה בחקירה לאיתור החשוד”, נאמר בהודעת המשטרה.

מהמשטרה נמסר עוד בצהרים: “נכון לשעה זו לא התקבלה תלונה במשטרה. למרות זאת החוקרים פתחו בפעולות במישור הגלוי והסמוי לנסות לאתר את האדם שנראה בסרטון כשהוא סוטר לנער”.

נדגיש, כי לפי שעה לא ברור על איזה רקע התרחשה ההכאה.

התיעוד, שהופץ החל מאמש ברשתות החברתיות, גרר תגובות נזעמות מצד חילונים וחרדים.

“אין שום הצדקה לזה. ולא משנה מה הנער אמר או לא אמר לו”, הגיבה גולשת.  ואחר כתב: “זה נובע מ-שינאה אצורה בליבו, אני בטוח. רק חבל שלא נפל עליי, הוא גבור על ילדים”.