חוזרים מהכותל? במוצאי השבת הקרובה לא יגבה תשלום

בשבוע האחרון החליט משרד התחבורה להפסיק את הנוהל לפיו הנוסעים מהכותל מיד בצאת השבת אינם נדרשים לשלם בנסיעה • במוצאי שבת הקרובה, ובמוצאי חג השבועות, עדיין לא תחל האכיפה
נחמן וייס
א' סיון התשע"ד / 30.05.2014 18:31

בדרך לכותל: לאחר פרסומים שונים וסותרים, הודיעו היום בחברת אגד כי במוצאי השבת הקרובה לא יגבה תשלום מהחוזרים מהכותל מיד בצאת השבת.

בשבוע האחרון החליט משרד התחבורה להפסיק את הנוהל לפיו הנוסעים מהכותל מיד בצאת השבת אינם נדרשים לשלם בנסיעה, שכן הגיעו לכותל במהלך שבת, ועליהם לשלם למחרת, בטענה שהנוסעים אין משלמים את החוב. חברי כנסת מהסיעות החרדיות ניסו לפעול לביטול ההחלטה, שתפגע במאות המתפללים הנוהגים לעשות את דרכם אל הכותל בשעות אחר הצהריים של שבת, וכעת יאלצו לחזור רגלית.

היום בבוקר (שישי) פרסמה חברת אגד מודעה ביומונים החרדים, ובה נכתב: “על פי ההנחיות שקיבלנו החל ממוצאי השבת פרשת בהעלותך, ט’ בסיוון תשע”ד, יאכף צו פיקוח על מצרכים ושירותים. צו זה ייאכף גם בנסיעות במוצ”ש בקווי הכותל, כדי למנוע עגמת נפש, אי נעימות וטרוניות הננו להביא לידעתכם כי הנוסעים בצאת השבת מהכותל המערבי העירה יחויבו כאמור להצטייד בכרטיס נסיעה”.

למעשה, במוצאי שבת הקרובה, וכן במוצאי חג השבועות, עדיין לא תחל האכיפה, והנוסעים לא יצטרכו לשלם מיד בנסיעה, אלא רק למחרת כרגיל.

מאגד נמסר בתגובה: “אגד פועלת בהתאם להנחיות שמקבלת. עמדת אגד פורסמה היום ביומונים במודעות מטעמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות