מכה ליח”צנים של מגדל אור: נתניהו ושרה ביטלו ביקור בקמחא דפסחא

הבוקר, זמן קצר לפני ביקור מתוקשר במוקד האריזה של 'קחמא דפסחא' שמארגן הרב יצחק דוד גרוסמן במחנה סירקין בפתח תקווה, הודיעה לשכת ראש הממשלה כי הביקור של נתניהו ורעייתו שרה מבוטל
אבי כץ
ו' ניסן התשע"ו / 14.04.2016 09:28

אכזבה על הבוקר: זמן קצר לפני ביקור מתוקשר ומיוחצן ב’קמחא דפסחא’ שמארגן רבה של מגדל העמק, הגרי”ד גרוסמן, הודיעה לשכת ראש הממשלה, כי הביקור שתוכנן להתקיים הבוקר (חמישי) במחנה סירקין בפתח תקווה – מבוטל.

נתניהו ורעייתו שרה היו אמורים להגיע הבוקר אל מוקד האריזה, כדי לסייע באריזת וחלוקת סלי מזון של עמותת ‘מגדל אור’ למשפחות נזקקות, לקראת חג הפסח.

גורמים בלשכתו של ראש הממשלה אמרו לחרדים 10, כי הסיבה לביטול זמן קצר לפני שהביקור תוכנן להתקיים היא בשל שינוי פתאומי בלו”ז של ראש הממשלה.

אותם גורמים הכחישו כל קשר בין הביטול לבין ביקורו המתוקשר של יו”ר מפלגת יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, שהתקיים אתמול בבוקר במוקד החלוקה.

החיבוק החם והמתוקשר שהעניק אתמול הגרי”ד גרוסמן ליו”ר יש עתיד, עורר אתמול ביקורת רבה ונוקבת מצד עסקנים בציבור החרדי, שתקפו את ההכרה הרשמית שהעניק רבה של מגדל העמק, דמות מרכזית בציבור החרדי,  לאישיות ש”עשתה קריירה מהסתה נגד הציבור החרדי”, כדבריהם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב מתנהג כאחרון העסקנים הפולטיקאים, ואילו הרבנים המוחים מוגדרים כעסקנים, אתמהה?
    14/04/2016 12:51
    במקום חילול ה'
  1. ביבי ביטל בגלל החיבוק ליריבו המר, שהוא יריב עוד יותר מר ונמהר לכל הקדוש והיקר לנו