מחאת המילקי שפשטה בישראל הוכיחה עד כמה קשה לאזרח הפשוט עם עליית המחירים.
הכעס שפושט בצרכן שנתקל בתווית המחיר החדשה על המוצר האהוב עליו מוכרת לכל, אולם מתי נתקל אי-מי מאתנו בחברה שמתנצלת על העלאת המחירים?
ביפן בחרה חברה שמייצרת גלידות בטעמים שונים לשנות את התפיסה ביחס לצרכנים, וכשהחליטה להעלות מחירים פרסמה סרטון מיוחד, בו מתנצלים ראשי החברה בדרך מיוחדת על התוספת במחיר.
הסרטון, כך על פי הדיווחים, ריגש צרכנים רבים שצפו ב’סרטון ההתנצלות’.
החברה, העלתה את המחירים לראשונה מזה 25 שנים ובכל זאת הרגישו ראשיה כי הם צריכים לבקש את סליחת הצרכנים.
הסכום שהועלה אגב עמד על עשרה ין בלבד, שהם שווי ערך ל-34 אגורות בלבד.