מסתבכת: צו חילוט לכל נכסיה האישיים של יזמית הנדל”ן ענבל אור

רשות המסים הוציאה צו לחילוט כל נכסיה של יזמית הנדל"ן • מוקדם יותר לא התייצבה אור לחקירה לאחר שהתלוננה על כאבים, וחוקרי המשטרה התייצבו במלון בו היא שוהה
שייע קליין
ג' ניסן התשע"ו / 11.04.2016 15:25

רשות המיסים הוציאה צו לחילוט כל הנכסים האישיים של יזמית הנדל”ן ענבל אור. המשמעות של המהלך: נושיה של אור לא יקבלו את כספם חזרה מנכסיה האישיים, אלא רק מהעסקים שרשומים על שמה. כך דווח בחדשות 2.

מוקדם יותר היום הגיעו שוטרים למלון בצפון תל אביב בו מתאכסנת אור, לאחר שהבוקר היא היתה אמורה להתייצב לחקירה בחשדות נגדה, אולם לא התייצבה בפני החוקרים.

אור אמרה לשוטרים שהגיעו לחדרה במלון כי היא חשה בכאבים, ואמבולנס ופרמדיקים של מד”א הוזעקו למלון כדי להעניק לה טיפול רפואי. כשעתיים לאחר מכן עזבו החוקרים והפרמדיקים את המלון, ואור נותרה בחדרה.

נגד אור, שחברות הנדל”ן שהיו בבעלותה נכנסו בימים האחרונים להליך של פירוק, נפתחה חקירת משטרה בעקבות הממצאים שעלו בהליך הפירוק. 

היא היתה אמורה להגיע להמשך חקירתה בנוגע לחשדות שהתעוררו בעניינה בגין מרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות נוספות.

החקירה החלה ככל הנראה בעקבות תלונה של אחד מרוכשי הדירות, שגילה לאחר שביצע את העסקה כי היא נמכרה לאנשים נוספים.

אור טענה, מנגד, בימים האחרונים כי עובדי החברה הם אלו אשר מעלו בכספים, וכי היא לא היתה מודעת למעשים הלא כשרים שנעשו בחברות שבבעלותה.

בריאיון ל’אולפן שישי’ בחדשות 2 רמזה אור שהיא מתחילה לחקור חשדות אלה, ובמהלך סוף השבוע העבירה מכתב ראשוני למשטרה לפיו היא מתכוונת להציג את ההאשמות הללו ולגבות אותם במסמכים.

בשלב זה לא ברור היקף המעילה עליה דיברה אור, ובאילו כספים מדובר. העובדים מצדם תקפו בחריפות את אור באמצעות עורכי דינם, וטענו כי אין שחר לטענות.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בית מלון
    11/04/2016 17:08
    אור החמודה
  1. יש לה עוד כסף לבתי מלון?

  2. עורכי הדין של בעלי אגחים צריכים ללמוד ולבקש צווי הקפאת נכסים על נכסים אישיים של בעלי מניות
    11/04/2016 20:23
    בעל אג
  3. חשוב שעורכי הדין שלנו בעלי האגחים ייראו שזה דווקא מקובל לבקש צו הקפאת נכסים על הנכסים האישיים של בעלי המניות בחברות שאינן פורעות את חובותיהן לבעלי האג”ח. תסתכלו כאן, גם במקרה של ענבל אור מדובר בנושים (מכוח זכות השבה בגין הפרת חוזה לרכישת דירות) שעורכי הדין שלהם ביקשו הקפאת הליכים על הנכסים האישיים של בעלת המניות הגדולה ענבל אור מבלי להתחשב במסך ההתאגדות של “חברה בע”מ”.
    תעשו את זה גם למעננו ותבקשו צו הקפאת נכסים על הנכסים האישיים של בעלי המניות שאינן פורעות לנו את האגחים.