הנציג של ‘דגל’ מבית שמש החמיא: “כמה גאווה יש לנו, שאתם חברי הכנסת שלנו”

נחמן גור
|
כ"ח אדר ב' התשע"ו / 07.04.2016 00:37
שמוליק גרינברג,סגן ראש עיריית בית שמש, העלה בוועידת ‘דגל’ על נס את פועלם של גפני, מקלב ויעקב אשר: “ניגשת אלי תושבת העיר, תושבת חילונית, ואומרת לי: כל הכבוד לגפני שלכם, חבל על הזמן, איך הוא הכניס להם… חבל על הזמן”

במהלך המושב המוניציפלי שהתקיים בוועידת דגל התורה הארצית בקיבוץ חפץ חיים, העלה  נציג דגל התורה, שמוליק גרינברג,המכהן כסגן ראש עיריית בית שמש, על נס את פועלם של חברי הכנסת.

“מעבר לכל התושבים, תושבי מדינת ישראל, מצביעי דגל התורה, שגאים בנציגים שלהם. אין לכם מושג כמה גאווה יש לנו, כנציגים ברשויות המקומיות, ובמיוחד בערים המעורבות, להסתובב בעיר כשאלו חברי הכנסת”, אמר גרינברג.

“ניגשת אלי תושבת העיר, תושבת חילונית, ואומרת לי: כל הכבוד לגפני שלכם, חבל על הזמן, איך הוא הכניס להם… חבל על הזמן, רק קידוש השם.

“בא אלי אדם, אומר לי: צפיתי בערוץ הכנסת, ראיתי את הרב מקלב בוועדה ונותנים לו תשובות והוא לא מוותר להם, עד שייצאו תשובות איך שהוא רוצה.

“ופונים אלי אנשי הגזברות בעירייה, ומבקשים פגישות עם הרב יעקב אשר שניהל עיר ויודע איך לעשות את הדברים. אלו הם הנציגים, ועליהם גאוותנו. המיוחד בכל הדברים האלו הוא שחברי הכנסת שלנו הגיעו מהמוניציפלי, בשונה מהמפלגות האחרות.

“אפשר למצוא את זה בזעיר אנפין במפלגות אחרות, אבל אצלנו הרב גפני היה חבר מועצת העיר אופקים, הרב מקלב היה סגן ראש עיריית ירושלים והרב אשר בעיריית בני ברק. כולם מבינים את התחומים וקשובים היטב ועוזרים לנו”.