החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

יקבי כרמל מציעה את סדרת פרייבט קולקשן • מנורת שולחן חדשנית המפזרת אור לשדרוג חוויית הקריאה • סט חדש ומקורי של כלי מטבח חדשים משלבים מסרים המזכירים לנו לאכול נכון ובריא
תמי גיל
כ"ב אדר ב' התשע"ו / 31.03.2016 23:21

שיווק, צרכנות

יקבי כרמל מציעה את סדרת פרייבט קולקשן המוכרת והידועה מזה 35 שנים – מותג שמשרת את ההיסטוריה של כרמל משנת 1988 (היה פעם סדרת רוטשילד).

הסדרה כולה השתדרגה מאוד בשנים האחרונות, ועלתה בדרגה ובטיב היינות. הענבים מהם מיוצרים ענבי הסדרה הם ענבים שהגיעו בעבר ליינות בסדרות הגבוהות יותר, שהשתדרגו גם הם, לאור הכרמים המצוינים והנטיעות החדשות שיש ליקב בשנים האחרונות.

הסדרה בנויה על יינות זניים מהזנים המוכרים ביותר בעולם, יינות בעלי אופי פירותי מודגש, יינות שטובים לשתייה בחברה, קלילים, נגישים, רעננים. יין לשתות וליהנות ממנו ולא רק לטעום ולדבר עליו.

בחברה ממליצים על שני יינות מהסדרה: Private Collection  קברנה סוביניון – יין בעל גוון ארגמני עמוק וניחוחות של דומדמניות, שזיפים ומוקה, גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת ו- Private Collection קברנה מרלו– יין בעל גוון ארגמני עמוק ובשומת של דומדמניות, פטל ווניל, גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת.

היינות ילוו היטב פסטות, תבשילי קדרה ומאכלי בשר שונים. מומלץ לשתות את היין בטמפרטורה של 16 מעלות (כ-20 – 30 דקות במקרר). יינות יקבי כרמל בכשרות בד”ץ מהדרין בראשות הגר”א רובין שליט”א.

 שיווק, צרכנות

מרבית נעלי הספורט מעוצבות בהתאם לכף רגל סטנדרטית. כדי ללכת צעד קדימה ולהתאים את נעל הספורט באופן אישי לנועל, ריבוק יצרה את נעל הכושר וריצה ZPump Fusion 2.0 המשלבת טכנולוגיה לדחיסת אוויר. בגוף הנעל משולב תא אוויר המקיף את כף הרגל. בעזרת לחיצות על כפתור שאיבה הממוקם תחת הקרסול ניתן לדחוס אוויר לתוך התא ולהתאימו לצורת כף הרגל.

עוצמת הניפוח נעשית בהתאם לסוג הפעילות, עצימות האימון ותנאי השטח. כדי לווסת את הלחץ בתא האוויר אפשר להשתמש בשסתום שחרור.

דגם הפאמפ החדש עבר מספר שיפורים. תא האוויר הפנימי גמיש יותר ועשוי מקרום רציף ללא תפרים. הנעל עוצבה מחדש כדי לאפשר טווח תנועה מרבי ובעלת גזרה נמוכה לחופש תנועה במפרק הקרסול. הנעל קלת משקל, בעלת עקב מרופד וסוליה עשויה גומי בהרכב ועיצוב המעניקים יציבות מוגברת.

מחיר 549 שקל, להשיג ברשת ריבוק, מגה ספורט וחנויות הספורט הנבחרות.

 שיווק, צרכנות

חג הפסח בבתים רבים הוא “חג הנקיונות” ובימים אלה מוצרי הניקוי מגיעים לקדמת הבמה ונעשים חיוניים מתמיד.

המותג Olea essence מבית הבד של הגולן מציע לכם לקראת פסח מוצרי ניקוי מחומרים טבעיים המבוססים על יכולת החיטוי של הזית. החשיפה לחומרי ניקוי מסויימים מהווה סיכון בריאותי בשל המגע עם חומרים כימיים רעילים ואגרסיביים.

החומרים הכימיים נספגים בגופנו וחודרים אל מחזור הדם, מערכות העיכול והנשימה באמצעות מגע ישיר עם העור והריריות, דרך הנשימה והבליעה. מוצרי הניקיון הירוקים של Olea essence מבוססים על יכולת החיטוי והניקוי של מי הזית (רשום כפטנט) בשילוב שמנים אתריים על טהרת חומרים טבעיים בלבד וללא חומרים כימיים וסינטטיים.

מעל 80% מהחומר הם תוצרי הזית והשאר תמציות צמחים טבעיות ואורגניות, מלח מים המלח ושילוב שמנים אתרים: שמן אורן, שמן עץ התה ושמן ציפורן הידועים בתכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות.

הסדרה מכילה שלושה מוצרים:  נוזל לניקוי כללי (ספריי) – מנקה ומחטא מבחר סוגי משטחים (זכוכית, פלסטיק, סוגי בדים שונים, עץ, קרמיקה ופלדת אל חלד),  נוזל לשטיפת כלים – מנקה ומחטא כלים ומשאיר את כפות הידיים רכות ונעימות ונוזל כלים למדיח – מנקה ביעילות, מסיר שאריות שומן מכלי המטבח ומפיג ריח רע. מחיר: 19.90 ₪ ליחידה.

 שיווק, צרכנות

המותג Carter’s הוא כבר שם נרדף לבגדים שילדים לא רוצים להוריד. נוחים, איכותיים, ולא פחות חשוב – אופנתיים. בקולקציית אביב קיץ 2016 הרחיב המותג את טווח המידות המוצעות לקהל הישראלי וניתן למצוא פריטים לתינוקות מגיל לידה ועד שבע (מידה 8).

הקולקציה לחג מצטיינת בבדים איכותיים, צבעונית ומתכתבת עם הטרנדים המובילים, גזרות הנוחות ותוספות אופנתיות שנותנות את הטוויסט.

קרטרס בייבי: (מידות 0-24 חודש). שלל אופציות מתוקות לימי החג: לבנים- בגדי גוף פולו בשלל צבעים או בסגנון “הנלי” שלושה כפתורים בתוספת סווצר’ים דקיקים עם ריצרץ’ וגם באוברולים מג’ינס בשילוב בגדי גוף או חולצות חלקות. הבנות יתהדרו בשמלות כותנה פרחוניות בשתי שכבות בשילוב חגורות מותן בסגנון “מד מן”, בשמלות בסגנון “גלביה” מדנים בשילוב רקמה אתנית ואפילו בשמלות לבנות עם טוויסט של הדפס השאול מעולם החרסינות הסיני.

קרטרס ילדים: (2-8 שנים). בקולקציה החגיגית לבנות ניתן למצוא שמלות כותנה לבנות עם טוויסט של רקמות בהשראת מנגלות ופרחים בגווני קורל ניאון, שמלה לבנה שכבות עם הדפס פרחים בסגנון שנות החמישים, שמלת דנים קומות או בסגנון בוהו שיק עם אפליקציה רקומה ואפילו שמלות טריקו במראה חגיגי עם הדפס חרסינה סיני.

הבנים יוכלו ליהנות העונה מחולצות אריג מכופתרות, משובצות או חלקות, בצבעוניות עדכנית של קורל, כחול , לבן וסלדין בשילוב מכנסי כותנה סופר נוחים בדוגמת ג’ינס או בד נינוחה ובגוונים של דנים ואבן קלאסיים (צילום: יחצ חול).

 שיווק, צרכנות

האביב קרב ובא ומביא עמו משב רוח רענן של התחדשות ושינוי, רבים בוחרים במועד זה לעשות שינוי בעיצוב הבית בכלל ובחדר הילדים בפרט.

חברת רהיטי דורון משיקה לכבוד חג הפסח את מערכת העבודה “אביב”, הכוללת: שולחן עבודה, שידת מגירות ניידת וכוורת תלייה.

תיאור המערכת: שולחן העבודה ברוחב 120 או ברוחב 160, עומק 60. שידת המגירות ניידת על גלגלים וקיימת במגוון רחב של צבעים, וכוורת תלייה מעוצבת הכוללת מידוף פתוח נוח ונגיש. המערכת מעוצבת בקווים ישרים, נקיים וחלקים, המשתלבים בכל חלל.

צבע המערכת הינו בגווני הלבן המתאימים לעונת האביב, ומסמלים התחדשות וחגיגיות. הצבע הלבן הינו מצע נוח לשילוב גוונים חמים בנגיעות לחדר ובהתאם להם קל לשלב את עיצוב החדר המבוקש.

 אסף טייכמן סמנכ”ל רהיטי דורון: “מערכת העבודה מדגם “אביב”, מוצעת בגווני הלבן, מתאימה בעיצובה לכל חדר, חדר ילדים, נוער, חדר העבודה הביתי. הצבע הלבן משרה אווירה נקייה ורעננה ומקנה תחושת אביביות וניתן לשלבה בכל חלל”. מחיר לצרכן של המערכת: 1270 ₪, שולחן עבודה: 500 ₪, שידה:350-500 ₪, כוורת: 350 ₪ (צילום: יחצ רהיטי דורון).

 שיווק, צרכנות

לראשונה בישראל, מותג המשקפיים האמריקאי מודו של החברה בבעלות אלסנדו לאנרו  Alessandro Lanaro  משיק קולקציית משקפי ראיה עשירה, איכותית ואופנתית בישראל.

המשקפיים מצטיינים בקלות, דקיקות וכן בשימוש בחומרים היפו אלרגנים. קולקציית המותג מביאה בשורה של חדשנות טכנולוגית בעיצוב עכשווי ובנראות רעננה וצבעונית, עם גולת הכותרת: משקפי בטא-טיטניום דקות וקלות- עובי 0.6 מילימטר בלבד, שמשקלן אינו עולה על 7 גרם.

החומר הפלסטי העוטף את מסגרות הטיטניום הוא TR-90, חומר היפו-אלרגני (מונע אדמומיות וגירוי לרגישים לאצטט או למתכות) וכן מאפשר צבעוניות חדה ומגוונת יותר מאשר האצטט הנפוץ. התוצאה המתקבלת משימוש בחומרים ייחודיים אלו היא משקפיים בעובי ובקלות של נייר, המהווים מוצר חדשני הן בפונקציונאליות והן באסתטיקה.

הערך המוסף הוא שילוב של צבע עם מסגרת נוחה וקלת-משקל. אוהבי המסגרות הצבעוניות נאלצו עד היום לבחור במשקפיים העשויים מחומר אצטט שהוא כבד יחסית כיון שמסגרות הטיטניום הקלות מאפשרות רק צבעים מטאליים ומונוכרומטיים.

כעת אפשר לבחור מסגרת שהיא גם קלה וגם צבעונית. קולקציית משקפי הראיה של מודו אופנתית, מדויקת ועשירה, וכל אחד יכול למצוא בה את הדגם המחמיא למבנה הפנים שלו במגוון צבעים אופנתיים ובמגוון צורות. בין הפריטים ניתן למצוא מסגרות חתוליות, מלבניות ,מעוגלות בצבעי ורוד, כחול, אדום, מנומר, אפור, לבן ושחור (צילום: ערן תורג’מן).

 שיווק, צרכנות

אוהבים לקרוא בשעות הערב? מחפשים מנורה שתשדרג את חוויית הקריאה? דורי קמחי – תאורה אדריכלית מציגים את “צינור בתנועה” – מנורת שולחן חדשנית המפזרת אור לשדרוג חוויית הקריאה.

המנורה עוצבה על ידי דורי קמחי במבנה ייחודי של צינור מתפתל. דורי קמחי – תאורה אדריכלית הינה חברה בת 50 שנה שמצליחה כל העת להתחדש ולשמור על איכות ועיצוב יחודיים.

המנורה החדשה הינה במראה אירופאי ומשלבת בין גוף תאורה מסוגנן בקווים א-סימטריים לבין נורה במבנה אליפסי מתרחב. גוף התאורה עשוי ממתכת משוייפת עם קונוטציה תעשייתית, המכניסה את החספוס הביתה. המנורה מתאימה הן לחדר שינה והן לחדר האורחים ומשדרגת את המראה והאור המתפזר בחלל. מחיר:

399 ₪. ניתן להשיג באולם התצוגה ברח’ קיבוץ גלויות 32, תל אביב.

שיווק, צרכנות

במרבית המקרים אנו חושבים על דיאטה ומשקל גופנו רק לאחר הארוחה, כשלעיתים מאוחר מדי ואכלנו יתר על המידה.

סט חדש ומקורי של כלי מטבח חדשים משלבים מסרים המזכירים לנו לאכול נכון ובריא עוד בעת הכנת האוכל, כדי שנוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי בחירת חומרי הגלם וכמויות המזון.

רשת חנויות הצילום והמתנות “הלד” עיצבה את סדרת הכלים שכוללת קרש חיתוך, תחתיות לכוסות, סינר, ספלים, מגנטים למקרר ותמונה למטבח.

ניתן להזמין את כלי המטבח כסט או פריטים בודדים. המסרים מעוצבים וכתובים בהומור כך שהענקתם כמתנה או הגשתם לאורחים לא יעלו חשד של ביקורת  אלא יצחיקו את הסועדים.

בין המסרים קרש חיתוך שעליו הכיתוב: “חיתוך קלוריות מתחיל בחיתוך ירקות”, סינר המזכיר לבשלן ש”אנו מה שאנו אוכלים” ותחתיות המזכירות שדיאטה זה המשחק היחיד שבו מנצחים כשמפסידים. ניתן להזמין את כלי המטבח בסניפי רשת חנויות הצילום והמתנות “הלד”.

 שיווק, צרכנות

לרגל החגים המתקרבים, “שוורץ” קוסמטיקה מציעים שלושה מארזי טיפוח באוריינטציה אביבית. כל אחד מהמארזים מבוסס על סדרת מוצרי טיפוח שונים עם תמציות פרי המועשרים ברכיבים מן הטבע.

סט ענף תמר: הסט מועשר בפרי התמר המעניק למוצרי הטיפוח סגולות ייחודיות, ויטמיןA  ו- B, חומרי הזנה, סידן, ברזל ועוד. הסט מכיל תחליב רחצה (150 סמ”ק) תרחיץ פנים (150 סמ”ק) וקרם גוף (150 סמ”ק). מחיר: 32.90 ₪; סט ענף רימון: הסט מועשר בתמצית רימונים וויטמין E.

חומצת הרימון ידועה כבעלת נוגדי חימצון גבוהים המועילים לעור הגוף. הסט מכיל תחליב רחצה (150 סמ”ק) תרחיץ פנים (150 סמ”ק) וקרם גוף (150 סמ”ק). מחיר: 32.90 ₪;

סט ענף זית: הסט מועשר בשמן הזית המזין את העור ומעניק לו ברק ומראה בריא. הסט מכיל תחליב רחצה (150 סמ”ק) תרחיץ פנים (150 סמ”ק) וקרם גוף (150 סמ”ק). מחיר: 32.90 ₪;

סט הדבש: הסט מועשר בדבש ופרופוליס להזנה עמוקה ומרוכזת של עור הגוף. הסט מכיל תחליב רחצה (150 סמ”ק) תרחיץ פנים (150 סמ”ק) וקרם גוף (150 סמ”ק). מחיר: 32.90 ₪ (צילום: עידן הצילום).

 שיווק, צרכנות

פגמי עור- להסתיר או לטפל? מהיום, פתרון: נשים בעלות עור מעורב עד שמן, הנוטה לפגמי עור, יכולות גם לכסות את הפגמים וגם לטפל בהם.

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משלב בין הסדרות BB Cream וסדרת  PURE ACTIVEומשיק: BB PURE ACTIVE – קרם לחות BB בתוספת גוון. 5 פעולות ב-1, מסייע בטיפול בפגמי העור, לעור מעורב עד שמן הנוטה לפגמי עור. BB  PURE ACTIVE-  פורמולה המכילה 2% חומצה סליצילית + מקדם הגנה 15SPF.,  BB PURE ACTIVE- מחיר היכרות בחודש מרץ 2016 – 50 ₪ בלבד (במקום 120 ₪).

למי BB PURE ACTIVE מיועד? בעלות עור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, ראשים שחורים ונקבוביות מורחבות המחפשות לכסות את פגמי העור תוך כדי טיפול בהם. מוצר מותאם במיוחד לבני נוער בגילאי 15-20 המאופיינים בדרך כלל בסוג עור זה.

הטכנולוגיה של קרם לחות BB משלבת את כל שלבי שגרת הטיפוח ומסייעת בטיפול וטשטוש מראה הפגמים – והכל בפעולה אחת.

אופן השימוש: יש למרוח את BB PURE ACTIVE מדי יום באופן שווה על עור הפנים נקי. על מנת להגביר כיסוי, ניתן למרוח שכבה נוספת (צילום: יחצ חול).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות