מדוע התחפשו הבנות של העורכים מחיפה לעיתונאיות מבית ‘יתד נאמן’

תהילה אליוביץ. אורית וינר ואביטל זיסמן, בנותיהן של עורכי וכתבי העיתון 'יתד נאמן', תלמידות בית יעקב בחיפה, התחפשו לעיתונאיות • יחצן זריז גייס את התחפושת למאבק של נציגי הציבור החרדי • אחד ההורים: "כלל לא התכוונו לכל פרשנות"
אבי כץ
י"ב אדר ב' התשע"ו / 22.03.2016 09:39

שלוש בנות מבית הספר ‘בית יעקב חיפה’ יצאו הבוקר (שלישי) בתחפושת עם אמירה: עיתונאיות של העיתון ‘יתד נאמן’, בו עובדים הוריהם.

הבנות – תהילה אליוביץ, אורית וינר ואביטל זיסמן – שלוש בנות דודות, הן הבנות של עורכי ואנשי הביטאון הליטאי. הן אחזו בידיהן עיתון שהפיקו במיוחד, לצד מיקרופונים שנשאו לוגו של העיתון.

התחפושת היצירתית נוצלה מיד על ידי עסקנים מקומיים למינוף המאבק הציבורי בין ראש עיריית חיפה יונה יהב לנציגי הציבור החרדי ובראשם נציג ‘דגל התורה’ מיכי אלפר, הטוענים לקיפוח ולהדרה תקציבית.

התחפושת של התלמידות הוצגה על ידי יחצ”ן זריז כתחפושת של “תקשורת חיובית ואמיתית שמסקרת את ההתפתחות ומאידך המצוקה בחוסר הכיתות לשנה הקרובה, על המאמצים והליווי של חבר מועצת העיר חיפה הרב מרדכי אלפר, על הפעילויות החינוכיות הרבות, ואת ה’סקר’ של שביעות רצון ההורים והתלמידות מההנהלה ומתפקודה.

“היוזמה הגיעה לאור פרסומים שונים שיצאו באחרונה באתרי אינטרנט ובעיתון מפוקפק, לאחר ביקור בבית הספר ובהם הציגו ‘דאגות כנות’ ו’חנוכת כיתה’ ועוד מצגי שווא. כעת התלמידות, שהפיקו ‘עיתון דמה’, מציגות את המצב מקרב נקודת המבט של ההורים והתלמידות יחד עם ההנהלה”.

אחד ההורים לחרדים 10: “אין לי מושג מי ולמה כתבו. כלל לא התכוונו לכל פרשנות. מישהו מפרשן את זה כרצונו. אנחנו לא התכוונו לשום דבר. אבל זה בסדר. הרי כעת פורים…”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות