אני בערל’ה קלצקין, מנכ”ל ‘קלצקין תקשורת המונים בע”מ’, מתכבד…

לא תמיד אנו שמים לב לדמויות ההוד שצובעים את חיינו בצבעים עזים. חלקם ידועים בשמותם, חלקם במשנתם, אבל כולם מהווים חלק בלתי נפרד מפסיפס החיים הצבעוני של היהדות החרדית • לכבוד הפורים נתנו להם את הזכות להדליק משואות לזכר מי שהם
מנחם מן
י"ג אדר ב' התשע"ו / 23.03.2016 17:27

במרוץ החיים, לא תמיד אנו שמים לב לדמויות ההוד שצובעים את חיינו בצבעים עזים. חלקם ידועים בשמותם, חלקם במשנתם, אבל כולם מהווים חלק בלתי נפרד מפסיפס החיים הצבעוני של היהדות החרדית, כיחידים וכציבור.

בפרוש ימי הפורים נתנו להם כאן, מעל במה מכובדת זו, את הזכות להדליק משואות לזכר מי שהם, ומה שהם עתידים להנחיל הלאה.

אני י. בלוי, בנם של א’ וב’ בלוי. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של בני הנעורים העבדקנים, המכלים זמנם בקריאת ספרי קומיקס בחצר בית הכנסת, חינם אין כסף. לכבודם, ולכבוד מאות מחברי הספרים שפלסו את דרכם מבתי המדרשות בארץ ובעולם, לארון הספרים היהודי. ולתפארת מגילת ישראל.

אני פיני הספר, בנו של מנכ”ל המספרה ר’ בן ציון כהן. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של כל בני הישיבות מהארץ ומהעולם, המוסרים נפשם, זמנם וממונם, לעמוד בתור הארוך כערב פסח בשעתו, מידי חודש בחודשו. לכבודם ולכבוד המשגיח שליט”א הנוהג לעבור ברחוב הדוידקה ולהביט מבעד לזכוכית המחוסמת. ולתפארת מגילת ישראל.

אני שמאי שזירי, בנם של שמעיה ואבטליון שזירי. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של זכאי הביטוח הלאומי, המכתתים רגליהם מחברה למימוש זכויות אחת, לרעותה הטובה ממנה. לכבודם, ולכבוד כל אותם מאזיני תחנות הרדיו החרדיות, המחויבים דרך קבע להאזין למשנתי הסדורה. ולתפארת מגילת ישראל.

אני צבי יפונה, בנם של יהושע וכלב בן יפונה. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של כל בני הישיבות, הרואים בי גואלם המושיע בשעות בן הערביים, ומתכנסים לשמוע את רעיונותיי. לכבודם, ולכבוד עם הספר, המבקש לרכוש דעת. ולתפארת מגילת ישראל.

אני יואל ווקסברגר, בנם של מלכות. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של כל הגננות בארץ ובעולם, המנחילות לדור העתיד את חגי העם בדרך ישראל סבא. לכבודם, ולכבוד רבבות בני ישראל, המגלים בכל פעם מחדש את אומנות הפוטושופ. ולתפארת מגילת ישראל.

אני צחי קדמי, בנם של הורי היקרים. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של בעלי רכבי השרד עימם הצטלמתי. לכבודם, ולכבוד צדיקי עליון בארץ ובעולם, בעלי המצבות הנאות. ולתפארת מגילת ישראל.

אני אפרים שמואל מנכ”ל אפיקים, בנה של תמי ארבע. מתכבד להשיא משואה זו, לכבוד אותם בעלי המשפחות הזוכים לשתות מים בריאים ומסוננים בעלי שלושה מצבי מזיגה המותר לשימוש בשבת, ללא כפל מבצעים טל”ח. לכבודם, ולכבוד רבבות עמך בני ישראל האחוזים פליאה, מהיותם לעד ולעולמים מעשרת המתקשרים הראשונים. ולתפארת מגילת ישראל.

אני ידידיה מאיר, בנה של אמא מאיר. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של שולחי האיגרת של ממש, המכוונים שעוניהם לפי הנאמר או מה שיאמר, בעוד עשרים ושתים שעות בדיוק. לכבודם, ולכבוד כל המתעוררים מדבר ההתעוררות לבוקר זה. ולתפארת מגילת ישראל.

אני בערל’ה קלצקין, מנכ”ל ‘קלצקין תקשורת המונים בע”מ’ בנם של קדושים. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של אנשי ירושלים, חסידים וספרדים, הבקיאים במילה “בדארוייסקע” בטעמה ובניגונה. לכבודם, ולכבוד כל אותם הורים המרדימים את ילדיהם לצלילי שיר הערש שבמגפון. ולתפארת מגילת ישראל.

אני “האיש מאמשינוב” מנכ”ל ומנהל “חצי – פתרונות תקשורת, נגנים, תאורות חרום, מטענים, כבלי יואסבי ועוד” מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של בני הישיבות והמתפללים, הלומדים פרק בהלכות משא ומתן. לכבודם, ולכבוד כל מחזיקי תאורות החרום נטולי הסוללה. ולתפארת מגילת ישראל.

אני “רבינו” המוכר מהקיוסק, בנם של ‘גיסנו’ ‘ואח שלי יקר’. מתכבד להשיא משואה זו, לכבודם של כל בני הישיבות, רוכשי ‘הפרלמנט לייט הארוך’. לכבודם, ולכבוד כל אותם כמהים, המרווים נפשם ב’פאנטה כתומה’ בשעת חצות. ולתפארת מגילת ישראל.

ואף על פי שאין צריך לומר, יש לומר, כי כל האמור לעיל הינו ברוח הימים, וכל הכתוב הינו בבחינת ‘אילוסטרציה’ – והמשווה מאן דהו לאי מי מהכתובים, עושה זאת על דעתו בלבד, ודעת בעלי בתים היפך דעת תורה.

• מנחם מן הוא חרדי: [email protected]

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חה יה חה
    23/03/2016 18:22
    המן
  1. הכרתי את הרוב!!

    ענקקקקק…

  2. מוצלח בכל קנה מידה!
    24/03/2016 10:03
    ישיבישער
  3. מוצלח מוצלח מוצלח!!