האם יש מילה הפוכה ל”שיימינג”?

אני לא שרה גיבורת ניל"י ולא דבורה הנביאה. כולה פוסט. כולה חידון התנ"ך. כולה הרגשתי שאני מתנהלת לא כשורה, וניסיתי לחשב מסלול מחדש. תרגיעו עם המחמאות, שלא אעוף על עצמי יותר מדיי • סיוון רהב מאיר אחרי שהרעידה את הרשתות החברתיות
סיון רהב מאיר
ה' אדר ב' התשע"ו / 15.03.2016 12:25

וואו. האם יש מילה הפוכה ל”שיימינג” ברשתות החברתיות? כי זה מה שעברתי ביממה האחרונה.

תודה רבה לכל אחד ואחת מאלה שקראו והעבירו והגיבו ופנו. לא הספקתי לענות לכולם. למעשה, עוד לא הספקתי לחזור לסבתא שלי. אז בפשטות, באמת, תודה.

ואולי כדאי גם להבהיר: אני לא שרה גיבורת ניל”י ולא דבורה הנביאה. כולה פוסט. כולה חידון התנ”ך. כולה הרגשתי שאני מתנהלת לא כשורה, וניסיתי לחשב מסלול מחדש. אנא, תרגיעו עם המחמאות והתשבחות על גדלות הנפש, שלא אעוף על עצמי יותר מדיי.

הרי בן אדם לא נבחן במכתבים שלו למשרד החינוך אלא בחייו האישיים, ובואו נאמר שהבוקר, בבית, בלחץ היומי של ארגון הילדים לבתי הספר והגנים, לא בדיוק הייתי מופת לאצילות… (הרב לפקוביץ’ זצ”ל אמר פעם: “רק שניים יודעים באמת מיהו האדם – הקדוש ברוך הוא, ואישתו”).

ואם נחשף פה משהו – זה לא עליי, אלא על כולנו. אני רק כתבתי מכתב. גל המגיבים מכל הגילאים והמגזרים והסגנונות הוא זה שחשף איזו שאיפה אדירה של אנשים לדרך ארץ בסיסית.

אני לא בקיאה במה שקורה ב’אח הגדול’, אבל אולי זו גם קצת תגובת-נגד ציבורית למה שהתחולל שם ביממות האחרונות.

אז זהו, חזרה לשגרה. חזרה לעבודה בתקשורת (הבנתי עכשיו עד כמה אני מעדיפה להיות בצד המסקר ולא בצד שמסקרים אותו), וחזרה גם לפרשת השבוע.

אז למתעניינים בתנ”ך עצמו ולא רק בחידון התנ”ך: אתם מוזמנים לשיעורים השבועיים, וגם לרשימת התפוצה בווטסאפ. כדי לקבל לסלולרי מדי בוקר רעיון יומי קצר על הפרשה – סמסו את שמכם למספר: 054-8151949.

אז שוב תודה. עכשיו הולכת לצלצל לסבתא.

• מתוך דף הפייסבוק של סיוון רהב מאיר

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות