TGI: החינמונים קורסים, החסידים נחלשים, קול חי ויתד נאמן מובילים
למרות ירידה, חינמון ‘יתד נאמן’ ביום שלישי ממשיך להוביל את העיתונות החרדית עם 45% חשיפה. כך עולה מנתוני החשיפה לעיתונות ולרדיו לתקופה ינואר-דצמבר 2015 בהשוואה ליולי 2014-יוני 2015 של חברת TGI.
בעיתוני אמצע השבוע יתד נאמן עולה ל-21.5 אחוזי חשיפה לעומת 19.2 בסקר הקודם. עיתון סופהשבוע של יתד עולה משמעותית מ-16.4 אחוזים ל-18.5.
עיתון המודיע, ביטאון חסידי גור, רושם ירידה מ-17.9 ל-16.6. גם המבשר, ביטאון סיעת שלומי אמונים, רושם ירידה חדה מ-12.1 ל-9 אחוז.
‘הפלס’, ביטאון הפלג הירושלמי, דורך במקום עם אותם אחוזי חשיפה כבסקר הקודם. ‘הפלס’ של יום ו’, המופץ חינם, רושם צניחה באחוזי החשיפה מ-18.6 אחוזי חשיפה ל-15.7.
בעיתוני סוף שבוע משפחה מזנק ל-20.3 לעומת 16.8 מאכזב בסקר הקודם. בקהילה עולה בעשירית האחוז מ-7.2% ל-7.3%.
המודיע יורד גם בסופשבוע מ-16.2 ל-15.3. המבשר יורד גם בסופהשבוע מ-9.9 לשפל של 7.1 אחוזים.
יום ליום יורד מ-4.6 ל4.0 אחוזי חשיפה. עיתון שעה טובה ממשיך להיות לא רלוונטי עם 2.5 אחוזי חשיפה, עלייה לעומת 1.8 בסקר הקודם.
בגיזרת החנמונים: קו עיתונות דתית ומרכז עניינים רושמים שניהם קריסה, כאשר קו עיתונות דתית יורד מ-27.8 ל-23.6 ומרכז העניינים יורד מ-28.2 ל-19.7 אחוזי חשיפה בלבד.
ומה קורה במגזינים?
מגזין “זמן” רושם עלייה מ-18.6 אחוזים בסקר הקודם ל-19.7 אחוזי חשיפה בסקר החדש.
‘טעימות’ רושם ירידה מ-8.7 אחוזי חשיפה ל-6.6 אחוזים בסקר הנוכחי.
‘בופה’ עולה מ-2.5 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-3.8 אחוזים בזה הנוכחי.
מגזין ‘דירה נאה’ רושם עליה מינורית מ-1.1 אחוזים בסקר הקודם ל-1.3 בזה הנוכחי.
בגיזרה החמה של הרדיו ממשיכה תחנת הרדיו ‘קול חי’ לנחול הצלחה כאשר היא עולה באחוזי החשיפה מ-28.6 ל-32.9. תחנת הרדיו קול ברמה, לעומת זאת יורדת מ-28.4 ל-24.7 אחוזי חשיפה בלבד.
מנכ”ל ‘קול חי’, אבי רוזן, אמר בתגובה: “אנו מודים לבורא עולם על הסייעתא דשמיא המיוחדת שהביאה להצלחת התחנה ומתפללים להמשך ההצלחה.
“הסקר מצביע על כך ש’קול חי’ הוא כלי התקשורת המוביל במגזר החרדי, כששליש ממנו מאזין ל’קול חי’. האחריות מחייבת את צוות התחנה להמשיך ולייצר תקשורת נקיה ואיכותית ולהיות פה לכלל החוגים בציבור החרדי”.
חברת מאגר המידע TGI-חרדי מהווה יוזמה של אגוד חברות הפרסום, ביחד עם משרדי הפרסום של המגזר, לקידום ענף השיווק והפרסום המגזרי במטרה לספק כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים גם לפלח זה.
המאגר מבוסס על חתך מיוחד של סקר TGI הבוגרים הכללי, בתוספת התאמות ומידע ייעודי הרלוונטי לצורך אפיון וניתוח פרופיל והתנהגות המגזר.
-
מה עם המחנה החרדי ? כפר חב”ד ????