מוישה אבוטבול הגיש תלונה נגד הסתה: “נחצו קווים אדומים”

לראש עיריית בית שמש נמאס: גולשים ברשתות החברתיות מסיתים נגדו ונגד הציבור החרדי • הגיש תלונה מסודרת במשטרה בה הוצגו מאות טוקבקים ופוסטים המכריזים: "החרדים הם סרטן"
נחמן וייס
כ"ח אייר התשע"ד / 28.05.2014 17:02

אבוטבול לא שותק: ראש העיר בית שמש הגיש היום (רביעי) תלונה במשטרה בגין הסתה, נגד גולשים ברשתות החברתיות שהסיתו נגדו ונגד הציבור החרדי בעיר.

בשנים האחרונות היחסים בין החרדים לחילונים בבית שמש מתוחים מאוד. במהלך השנים, ובעיקר במערכת הבחירות האחרונה, הופנו כלפי אבוטבול באופן אישי וכלפי כלל הציבור החרדי, קריאות גנאי רבות, כשחלקן עוברות את הקו האדום של הסתה האסורה על-פי חוק.

כעת, לאור התגברות הקריאות מצד פעילים שונים, שמנסים להביא לחלוקת בית שמש, החליט אבוטבול להפסיק להבליג, ולהגיש תלונה מסודרת במשטרה. במשך תקופה אספו בלשכתו מאות טוקבקים, פוסטים ותגובות שהתפרסמו באינטרנט ובעיקר ברשתות החברתיות, והיום הוגש התיעוד למשטרת בית שמש.

הנה מקבץ אקראי מהתגובות שהתפרסמו, והועברו לידי המשטרה: “החרדים הם סרטן, החרדים הם גידול סרטני בחברה הישראלית, הסרטן של מדינת ישראל, מזוהמים, חומניסטים, אייטולה, ראש כנופיה” –  וזה רק מדגם קטן, משום שחלק גדול מהדברים אינו ראוי לפרסום.

אבוטבול אמר היום, כי הגיש את התלונה מתוקף האחריות הציבורית המוטלת עליו. לדבריו, הגיעו מים עד נפש ונחצו קווים אדומים במאבק הזה.

בשיחה עם חרדים10 אמר אבוטבול, כי הוא ממשיך יחד עם הקואליציה לבנות את העיר, וכעת מוגש למועצה תקציב 2014, הכולל את הצרכים של כלל תושבי העיר חילונים וחרדים כאחד. אבוטבול קרא לפעילי האופוזיציה להפסיק את המלחמה ולקחת חלק בפיתוחה של בית שמש.הסתה בבית שמש2

יוני הראל | חרדים10הסתה בבית שמש3

הסתה בבית שמש1

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות