הזוג נתניהו חגג את חתונת הכסף: איזו מתנה שלחה ח”כ שרן השכל?

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה חגגו היום 25 שנות נישואין • ח"כ שרן השכל שיגרה מכתב לשר לבטחון פנים נגד האיש שרודף את שרה: "הצוות שנעזר במני נפתלי - חוקר את המתלוננת נגדו. מדובר בניגוד עניינים חמור"
אבי כץ
כ"ד אדר א' התשע"ו / 03.03.2016 22:58

מזל טוב: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה חגגו היום את ‘חתונת הכסף’ – המציינת 25 שנות נישואין.

את החופה, שנערכה בבית הוריו של נתניהו בירושלים, ערך הגאון רבי ישראל לאו, בנוכחות ראש הממשלה ושר החוץ דאז, בבית הוריו של נתניהו בירושלים. הכלה, שרה בן ארצי, הייתה כבר אז פסיכולוגית, ובתו של הסופר שמואל בן ארצי ז”ל.

לזוג נתניהו נולדו שני בנים יאיר ואבנר. אבנר הוכתר בתואר “סגן שני לחתן חידון התנ”ך העולמי” ביום העצמאות של שנת 2010.

מי שהעניקה לזוג נתניהו מתנה בדרכה המיוחדת היא ח”כ שרן השכל מהליכוד, שפנתה אמש לשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, בדרישה לבחון את הטענות לפיהם המשטרה מינתה את אותו צוות חקירה שהסתייע באב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, לחקור כעת את האשמות נגדו על מעשים חמורים.

ח”כ השכל קראה לשר לבחון את העניין ולהנחות את המשטרה לנהוג על פי כללי טוהר המידות.

הח”כית דרשה גם לבחון טענות לתלונה נוספת שהוגשה לכאורה נגד נפתלי – ושלא נחקרה עד כה.

במכתב מציינת השכל: “הריני לפנות אליך בעניין שבנדון בהמשך לפרסומים שונים בתקשורת לפיהם עולה חשש כי יחידת המשטרה אשר חקרה את מר נפתלי בתיק נגד אשת ראש הממשלה, אינה מקדמת חקירה בעניין תלונה..  שהוגשה נגד מר נפתלי באותה היחידה.

“פרסומים שונים בתקשורת מעלים את החשש כי כוחות המשטרה אינם מקדמים טיפול בתלונה שהוגשה נגד מר מני נפתלי בנוגע להטרדה של עובדת אחרת במעון רה”מ”.

לדבריה, עוד עולה מהפרסומים כי “אותו צוות חקירה שמונה לחקור את מר נפתלי במסגרת חקירה בנושא הטרדה הינו אותו הצוות אשר נעזר במר נפתלי בהליך איסוף הראיות נגד רעיית ראש הממשלה בפרשת מעונות רה”מ.

“ככל ויש אמת בדבר, הרי שמדובר בניגוד עניינים חמור שאינו יכול להתקיים בכפיפה אחת עם היות המשטרה גוף בלתי תלוי, חף מאינטרסים.

“האם יעלה על הדעת שאותם החוקרים ה’זקוקים’ ושאף עשו שימוש בעדותו של מר נפתלי בחקירה שהתנהלה מול אשת רה”מ וביקשו את שיתוף פעולתו יהיו בדיוק אותם חוקרים החוקרים את מר נפתלי בנוגע לתלונה בנושא הטרדה?!”

לסיום כותבת ח”כ השכל – מי שננשכה על ידי הכלבה קאיה במסיבה שנערכה בחג חנוכה בבית ראש הממשלה: “נוכח האמור לעיל, אודה לכבוד השר שיפעל להנחות את צוות לשכתו לבחון בקפידה את הסוגיה דנן שכן ככל ויש אמת בדבר, הרי שמדובר בתופעה בלתי רצויה שאינה עולה בקנה אחד עם עקרונות של טוהר המידות המחייבים כל גוף שלטוני ועל אחת כמה וכמה את משטרת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות