המשטרה שאלה את מנהל דף היומי: “למה רמי לוי תקשורת ‘ריגל’ אחריך”

הרב הראל שפירא, מנוי לשעבר ב'רמי לוי תקשורת' סיפר בפוסט שכתב כי נחקר במשטרה אודות המעקבים אחרי לקוחות: "שאלו אותי למה יש איכון על הטלפון, מדוע הם עוקבים אחרי"? • עד כה הפסיד רמי לוי על הנייר יותר מ-70 מיליון שקל
דוד ליבוביץ
כ"ג אדר א' התשע"ו / 03.03.2016 19:50

חברת ‘רמי לוי’ ממשיך להסתבך: הרב הראל שפירא, מנהל אתר העוסק בענייני תורה ‘פורטל הדף היומי’, סיפר בדף הפייסבוק שלו כי נחקר במשטרה ביחס לאיכון שנעשה למכשיר הטלפון שלו בעת שהיה מנוי של ‘רמי לוי תקשורת’.

“קיבלתי טלפון אתמול בערב מעט זמן לפני שיעור הדף היומי אונליין”, כתב בפוסט. “‘מדברים מהמשטרה, אתה מוזמן מחר בבוקר לחקירה משטרתית במגרש הרוסים’.

“לשאלתי מדוע, לא היו מוכנים לענות. הלם. בשעות שעוברות, לא מצליח לגלות מה הסיבה לחקירה, אך מתפלל ומאמין שזה לא קשור חלילה באופן כזה או אחר למפעל הגדול והמושקע – פורטל הדף היומי.

“בבוקר, לפני היציאה, אמרתי לעצמי שאקח קצת חומר פרסומי על הפורטל (פליירים, סימניות וכו’), כי ‘לך תדע את מי תפגוש, ותמיד יכולה להיות הזדמנות טובה לספר על הפורטל’.

“החוקר מכניס אותי לחדר החקירות, וכיפה על ראשו. כמובן, מיד לשאלתו הראשונה מה אני עושה בחיים, סיפרתי על פורטל הדף היומי ושלפתי את החומר שהבאתי.

“החוקר התלהב ואמר ש’כבר היה שווה’.

“ואז מגיעה השאלה: ‘מדוע רמי לוי תקשורת ‘ריגל’ אחריך תקופה ארוכה?’, ומציגים לי רשימה ארוכה מאוד של שיחות ומסרונים יוצאים מהמכשיר שלי ומקומות בהם הייתי בארץ (“איכון”).

“מתברר שרמי לוי תקשורת התעניינו מאוד לדעת מי זה ומדוע הוא שולח כל כך הרבה הודעות SMS… מקווה שלפחות גם קראו את ההודעות”.

בשיחה עם TheMarker אמר הרב שפירא: “ככל הנראה הם (המשטרה) הזמינו הרבה אנשים. הם שאלו אותי אם אני עובד שם, אם עבדתי שם (ברמי לוי). הם הראו לי תדפיס עצום שהוא עשה עליי איכון. הראו לי ‘בתאריך הזה ובשעה הזאת היית בחיפה, פה היית בתחנה המרכזית, פה במגדלי האומה’.

“הם ניסו להבין למה כביכול הם הוציאו את המידע הזה עליי. אני לא קשור לרמי לוי או לחברה שלו, אבל אולי זה קשור לזה שהיה לי שימוש מופרז בהודעות SMS, יש לי ארגון התנדבותי ואולי עניין אותם למה פתאום שלחתי כל כך הרבה הודעות. לפניי ואחריי היו עוד אנשים שהגיעו לחקירה”.

מרמי לוי תקשורת נמסר: “מבלי להיכנס למקרה הפרטי המצוי בבדיקה, מערכת מניעת הונאות מטרתה למנוע שימוש לא הוגן ומפר בחבילות אנלימיטד. כפי שמסרה החברה, שימושים אלה נעשו ברשות ובסמכות”.

הפסדים של עשרות מיליונים

מאז התפוצצות הפרשה, הפסיד איש העסקים רמי לוי על הנייר יותר מ-70 מיליון שקל.

על פי המדווח ב’כלכליסט’ נכון לעכשיו, שווי השוק של חברת רמי לוי עומד על 2.302 מיליארד שקל. מאז התפוצצה הפרשה אתמול בערך בשעה 16:00 ירדה מניית רמי לוי בשיעור של 5% – כלומר ירידת שווי של 121 מיליון שקל. רמי לוי עצמו מחזיק ב-48.3% ממניות כך שהוא איבד כ-71 מיליון שקל על הנייר.

מספר בכירים בחברה נחקרו לפני יומיים (שלישי) באזהרה, לרבות רמי לוי, דירקטור בחברה אופיר אטיאס, האחראי על תחום התקשורת בחברה וסמנכ”ל תפעול ונציב פניות הציבור בחברה הבת שלמה גוליאן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות