מערכת החינוך של הרשות מלמדת את הילדים: “יש גן עדן לשהידים”

מערכת החינוך ברש''פ ממשיכה לעודד טרור נגד יהודים ומשמיטה לחלוטין את השואה מספרי ההיסטוריה • בספר לימוד לכיתה א' מוצגת השאלה: ''על מי אללה זועם וכיצד יכלה בהם את חרון אפו?'' - והתשובה, כמובן, היהודים
חיים טוויל
כ"א אדר א' התשע"ו / 01.03.2016 12:28

מבדיקת ספרי לימוד של הרשות לשנת הלימודים הנוכחית עולה, כי מערכת החינוך הפלסטינית ממשיכה לפאר את השהידים ואת ‘מות הקדושים’, לצד טשטוש קיומה של מדינת ישראל.

גל ברגר, כתב רשת ב’ לענייני הרשות הפלסטינית, ערך בדיקה מקיפה של כ-70 ספרי לימוד הנלמדים בכיתות א’ עד י”ב, בשלל מקצועות: אזרחות, מולדת, היסטוריה, אסלאם, גיאוגרפיה וכו’.

לפי הדיווח, בפרקים העוסקים במלחמת העולם השנייה בספרי ההיסטוריה, הנלמדים בבתי הספר התיכוניים, אין איזכור לשואה ולרצח של שישה מיליון יהודים.

כך למשל, בספר לימוד בנושא האיסלאם הנלמד בכיתה ט’, מצורפת פרשנות לפסוק מהקוראן ולפיה לשהידים שהקריבו את נפשם בדרכו של אללה, ימחל להם אללה על כל החטאים ויושיב אותם במפלס העליון של גן עדן.

כמו כן, ספרי הלימוד בשנה הנוכחית ממשיכים בטשטוש שיטתי של מדינת ישראל, הן במפות והן בטקסטים.

בספרי הלימוד ניכרת התעסקות רחבה בגן עדן ובגיהנום, ובחיים הצפויים בגן עדן למאמינים המוסלמים. כבר בספר לימוד לכיתה א’ נשאלת השאלה: ”מי הם אלה שאללה זועם עליהם וכיצד יכלה בהם את חרון אפו?” – כאשר התשובה היא, כמובן, מדינת ישראל והיהודים.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות