דיכטר לעודה: “התבלבלת, גאה ששלחתי אותם עמוק לאדמה”

ראש השב"כ לשעבר, ח"כ אבי דיכטר מהליכוד, מגיב לל"ח איימן עודה שטען כי בכנסת "יושבים רוצחים", תוך שהוא רומז לחיסולים של רנטיסי ויאסין: " כשאתה קורא לראש שב"כ רוצח יש לכך משמעות לאומית. אולי כדאי שאזכיר לך כמה פלסטינים רצחו המנהיגים החדשים שלך?"
נחמן גור
כ"א אדר א' התשע"ו / 01.03.2016 10:24

ראש השב”כ לשעבר, ח”כ אבי דיכטר מהליכוד, הגיב הבוקר (שלישי) בדף הפייסבוק שלו, לדבריו של חבר הכנסת איימן עודה מהרשימה המשותפת, שטען בראיון בערוץ 2, כי “אנשים שרצחו ערבים במו ידיהם נמצאים בממשלה ובכנסת” – והוסיף: “חברי כנסת שלחו אנשים שרצחו את הנהגת העם הפלסטיני – דיכטר שלח אנשים שרצחו את ערפאת, גם את אחמד יאסין וגם את רנטיסי והוא נמצא בכנסת. שלח אנשים לרצוח אנשים”.

דיכטר: “איימן עודה אתמול התבלבל. הוא לא מבין שהוא אזרח ישראלי. כשאתה קורא לראש שב”כ רוצח יש לכך משמעות לאומית. אולי כדאי שאזכיר לך כמה פלסטינים רצחו המנהיגים החדשים שלך – רנטיסי ויאסין”.

דיכטר המשיך: “אמש בחר יו”ר הרשימה המשותפת , איימן עודה להאשים אותי ב’רצח’ מנהיגי חמאס, והגדיר אותם כמנהיגי העם הפלסטיני. אומר זאת הכי ברור שיש: אני גאה על הזכות שניתנה לי להגן על אזרחי ישראל ובתוכם ערבי ישראל ועודה עצמו, מפני טרור רצחני שהובילו אותם אנשים שאיימן עודה יוצא להגנתם”.

דיכטר הדגיש: “באמירה אומללה הפך עצמו עודה לנציג מנהיגי חמאס בכנסת ישראל והפקיר את בטחון אזרחי ישראל- יהודים וערבים כאחד”.

ראש השב”כ לשעבר צירף תמונה של מייסדי החמאס, רנטיסי ושייח יאסין, וכתב: “‘המנהיגים’ של עודה, שכל מטרתם הרג יהודים. גאה שהייתה לי הזכות לשלוח את שניהם, בהפרש של חודש ימים – עמוק לאדמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טוב שאין עוד עודה נוסף?
    01/03/2016 12:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אולי עודה רוצה להיות שהיד? עודה, מדוע שלא תלך לפרלמנט ה”דמוקרטי” של אבו…. וישריינו לך בתולות?