בנט עקץ את לפיד וליברמן: קמפיין לא יעזור כשאומרים ‘לחלק הארץ’

יו"ר הבית היהודי קרא בישיבת הסיעה: "הגיע הזמן להחיל את החוק על מעלה אדומים, גוש עציון, וגוש אריאל תחילה" • "עשינו את זה ברמת הגולן, והיום כל אותם חכמים שאמרו לנו לסגת משם מבינים שהם הטיפו לאסון"
שרי רוט
כ' אדר א' התשע"ו / 29.02.2016 15:30

שר החינוך נפתלי בנט פתח בצהריים (שני) את ישיבת סיעת הבית היהודי בכנסת בעקיצת חברי הכנסת יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, שכינסו היום מסיבת עיתונאים מיוחדת על יחסי החוץ של ישראל.

“אנחנו מתוודעים לאחרונה לכל הקמפיינים של ההסברה הישראלית. אני רוצה לומר לחבריי ליברמן ולפיד: שום קמפיין לא יעזור כל עוד מסתובבים בעולם ואומרים: ‘צריך לחלק את הארץ’.

“העולם רואה מנהיגים ישראלים שמוכנים לוותר על אדמתם ומתייחס לכך כחולשה. העולם מכבד עַם ששומר על עצמו. כמו במשפט שלמה, מי שמוכן לוותר על ארצו מוותר על מהותו. העולם יתחיל להיות איתנו, כשאנחנו נהיה עִם עצמנו”, קבע בנט.

“לכן אני אומר מכאן”, המשיך בנט, “ואגיד שוב ושוב : עם לא יכול להיות כובש בארצו. הגיע הזמן להחיל את החוק על מעלה אדומים, וגוש עציון, וגוש אריאל תחילה.

“עשינו את זה ברמת הגולן, והיום כל אותם חכמים שאמרו לנו לסגת משם מבינים שהם הטיפו לאסון. הגיע הזמן לדבר על החלת ריבונות ולא על נסיגוֹת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הגיע הזמן להפסיק להתנהל כוועד גטו יהודי לצאת למלחמה על הבית
    02/03/2016 05:00
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הגיע הזמן להפסיק להתנהל כוועד גטו יהודי לצאת למלחמה על הבית – להדוף מתוכו את האויב האסלמו-נאצי אל מעבר לגבולותיה !!