מקורבו של הרב פינטו: תובע את ‘עובדה’ ב-100 מיליון דולר

קשת ואילנה דיין עומדים בפני תביעת ענק מצד בן ציון סוקי, מקורבו של הרב יאשיהו פינטו • "נגרמו לי נזקים אדירים בעקבות שידור התכנית" • 'עובדה': ”עומדים מאחורי הפרסום”
יוני גרין
כ"ח אייר התשע"ד / 27.05.2014 22:41

בן ציון סוקי, מקורבו של הרב יאשיהו פינטו, עומד לתבוע תביעת ענק את זכיינית ערוץ 2 ‘קשת’ ואת אילנה דיין מגישת ‘עובדה’. כך מדווח ערוץ הבראנז’ה של אתר וואלה.

סוקי, שהצליח בסוף השבוע האחרון לגרום לזכיינית להסיר את תחקיר סיום העונה על ‘פרשת הרב פינטו’ מאתר החברה ‘מאקו’ ומעמוד הפייסבוק של התכנית, אמר היום לכתב וואלה דוד אברהם, כי מערכת התכנית התעלמה מחומרים שהעביר להם כתגובה, וכי פרסום התחקיר מהווה, לכאורה, שיבוש הליכי חקירה והטרדת עד.

“אני תובע את קשת, את מערכת ‘עובדה’ ואת אילנה דיין פה בניו יורק על סכום של מאה מיליון דולר בגין נזקים אדירים שנגרמו לי בעקבות שידור התכנית. נגרם לנו עוול קשה מאוד, לנו ולמשפחות שלנו”, אמר איש העסקים  הנחשב לאחד מהאנשים הקרובים ביותר לפינטו, לוואלה בשיחה מניו יורק.

סוקי, בן 37, הוא עד מרכזי בפרשה שטלטלה את המשטרה, ושבגינה ניצב בדימוס מנשה ארביב פרש מהמשטרה. הוא טוען כי מערכת התכנית התעלמה במופגן מחומרים שהעביר לה בתגובה ואשר סתרו חלקים שפורסמו בתחקיר. “הגשנו למערכת עובדה ולאילנה דיין ראיות, הקלטות ומסמכים – והדברים לא הובאו בתכנית. הם לא הציגו שום דבר מהחומרים שהבאנו להם והתעלמו מאיתנו לחלוטין. הגשנו להם תצהיר של עו”ד שאין לנו קשר למנשה ארביב – וגם אותו הם לא הציגו”.

טענותיו של סוקי נוגעות לא רק לתוכן התחקיר, אלא גם להתנהלות מערכת התכנית מולו. “הם פנו אלינו לתגובה רק ביום שישי. בסוף השבוע אני לא עובד בגלל שאני שומר שבת, ולכן נותרו לנו ארבעה ימים להגיב לתחקיר שנערך במשך חודשים”, הוא אומר, ומציין כי מיד לאחר שפנה אל הזכיינית קשת ואל דיין באמצעות עו”ד התכנית הוסרה מהאתר ומעמוד הפייסבוק. “כי כל מה שהם הציגו זה שקר”, הוא אומר.

בזכיינית קשת בחרו שלא לענות לשאלת אתר וואלה באשר לנסיבות שהביאו להסרת התחקיר מאתר מאקו. מהפקת התכנית ‘עובדה’ נמסר בתגובה לטענותיו של בן ציון סוקי, כי לא התקבלה תביעה עד לרגע זה, וכי “‘עובדה’ עומדת מאחורי כל מילה שפורסמה בתחקיר סיום העונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות