אראל סג”ל ישדר בגל”צ ב-11, ‘המילה האחרונה’ ב-18:00

התוכנית 'המילה האחרונה', שעם מגישיה נמנים העיתונאית עירית לינור, מנחם הורביץ ומירב בטיטו, תעבור לרצועה חדשה בשעה שש בערב, במקום תכנית הספורט • ירון דקל: "שמח שסג"ל יחל לשדר בתחנה תוכנית חדשה ומרכזית ושרזי ברקאי ממשיך"
אבי כץ
ז' אדר א' התשע"ו / 16.02.2016 21:18

כעת זה רשמי:  העיתונאי אראל סג”ל מצטרף כמגיש בכיר לתחנת הרדיו גלי תה”ל, וישדר רצועה יומית בת שעה בימים א-ד – בשעה 11:00-12:00.

מהתחנה נמסר, כי התוכנית צפויה לעלות בחודש הקרוב וכי הוקם צוות הקמה לתוכנית שיגבש את הפורמט.

התוכנית ‘המילה האחרונה’, שעם מגישיה נמנים העיתונאית עירית לינור, מנחם הורביץ ומירב בטיטו, תעבור לרצועה חדשה בשעה 18:00 בערב, במקום תוכנית הספורט.

לפי גל”צ, מטרת השינוי שבהעברת ‘המילה האחרונה’ הוא לשדרג את משבצת הפריים בערב ולייצר אלטרנטיבה מעניינת ודעתנית, לכל אותם המאזינים שאינם מעוניינים בתוכניות הספורט המשודרות בשאר תחנות הרדיו, ברצועה המקבילה.

מפקד גלי צה”ל ירון דקל אמר:”אומנם עברו עלינו ימים סוערים, אבל אני שמח שבסופם אראל סג”ל יחל לשדר בתחנה תוכנית חדשה ומרכזית ושרזי ברקאי ממשיך לשדר את תוכניתו.

“בהזדמנות זו אני מבקש להודות לערוץ הספורט על שיתוף הפעולה בעבודה ובשידור של תוכנית הספורט ובטוח שנמצא את הדרך להמשיך ולעבוד איתם גם בעתיד”, הוסיף דקל.

סג”ל, חובש כיפה, הגיש עד כה את התוכנית ‘לא סותם את הפה’ בתחנת הרדיו גלי ישראל, כותב טור ב’מקור ראשון’ ומגיש את התוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 20.

לאחר שנודע כי סגל עובר להגיש תכנית  בגל”צ,  תקפה ח”כ קסניה סבטלובה מהמחנה הציוני את המינוי. סבטלובה צייצה בדף הטוויטר שלה: “אני בשוק מגלי צה”ל. אראל סג״ל כמגיש? למה לא בנצי גופשטיין? עוד סיבה מצויינת להמשיך להאזין לרשת ב”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחלה אראל
    16/02/2016 21:44
    כחלון
  1. מהיהודים הטובים לגל”צ לפעמים חשבתי גל”צ משדר רדיו קול ישמעאל שמאלני קיצוני סובל משנאה עצמית קטלנית צריך להתפלל לרחמים על השמאלנים