רזי ברקאי שוקל לפרוש מגל”צ: כועס על התנהלותו של ירון דקל

מגיש תוכנית האקטואליה 'מה בוער' בגל"צ שוקל לעזוב את התחנה לאחר יותר מ-20 שנה, בגלל שמנהל התחנה לא עידכן אותו שהמגיש אראל סגל ישדר במקומו שעה • "זו התנהגות לא אנושית. לא עושים ככה לאף אחד, בוודאי לא למגיש ותיק"
אבי כץ
א' אדר א' התשע"ו / 10.02.2016 19:43

רזי ברקאי, מגיש תוכנית האקטואליה ‘מה בוער’ בתחנת הרדיו גלי צה”ל, שוקל לעזוב את התחנה לאחר יותר מ-20 שנה – וזאת לאור התנהלותו של  מפקד גל”צ, ירון דקל.

לפי דיווח ב’דה מרקר’, ברקאי זועם על כך שתוכניתו, המשודרת בבוקר,  תקוצץ בחצי – במקום שעתיים רק שעה –  ועל כך שדקל כלל לא עידכן אותו כי כבר סיכם עם המגיש אראל סגל, כי ישדר במקומו באותה שעה.

“זו התנהגות לא אנושית. לא עושים ככה לאף אחד, בוודאי לא למגיש ותיק בגל”צ בסדר גודל של רזי ברקאי”, צוטט בכיר בתחום התקשורת בדה מרקר.

גורם נוסף אמר: “לרזי היו הצעות בלי סוף לעבור תחנות רדיו אחרות בשכר הרבה יותר גבוה, והוא נשאר נאמן לגלי צה”ל שנים. דקל ממשיך להתעלל בעובדים של גל”צ”.

סגל, שעד כה הגיש תוכנית בתחנת הרדיו גלי ישראל, סגר השבוע הסכם, אך ברקאי לא עודכן עד לחשיפה בגלובס. אז התקשר דקל לברקאי כדי לבשר לו על כך טלפונית.

מגל”צ נמסר: “רזי ברקאי הוא מבכירי השדרים בישראל, מותג גל”צי שמכבד את התחנה ואת מאזיניה, ובכוונתנו שימשיך לתרום מכישרונו ויכולותיו. על השיחות האישיות של מפקד גל”צ וראשי מחלקת האקטואליה אתו לא נפרט מפאת הכבוד וההערכה אליו”.

ברקאי סירב להגיב על הדיווח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות