אחרי ההשתלחות של גואטה: אריה דרעי וגפני סיכמו לחזור לעבוד יחד

משה גפני 'עקץ', יגאל גואטה השתלח בפוסט שפרסם, ותומכי שתי המפלגות החרדיות פרסמו תגובות מתלהמות • אבל רגע לפני שהמשבר החריף, נפגשו הערב במליאת הכנסת יו"ר סיעת דגל התורה ויו"ר ש"ס ויישרו את ההדורים
אבי כץ
כ"ט שבט התשע"ו / 08.02.2016 18:48

אחרי ההשתלחות אמש של ח”כ יגאל גואטה מש”ס בח”כ משה גפני מדגל התורה, מה שגרר תגובות ותגובות-נגד מתלהמות מצד תומכי שתי המפלגות החרדיות, נפגשו הערב (שני) בירכתי מליאת הכנסת יו”ר דגל התורה ויו”ר ש”ס והחליטו להניח את המשבר מאחוריהם ו”לחזור לעבוד בשיתוף פעולה”.

גפני הבהיר לשר אריה דרעי את הדברים שאמר בשבת ‘איחוד הצלה’, והשניים סיכמו על יישור ההדורים והורדת את מפלס המתח בין שתי המפלגות, ולהמשיך לעבוד יחד לטובת הציבור החרדי.

אמש, אחרי שבשבוע שעבר תקף את “אדון ביבי” על שגנב “לדרעי את הקרדיט”, התפנה ח”כ גואטה לטפל ב’גנב’ הקרדיטים החדש – משה גפני.

המתקפה הגיעה לאחר שח”כ משה גפני ‘עקץ’ בשבת של ארגון ‘איחוד הצלה’ שנערכה בירושלים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הפנים אריה דרעי, כשאמר: “ביבי ודרעי רבים על קרדיט ואני מעביר מיליונים לישיבות”.

“ידידי היקר והמוערך משה גפני!”, פתח גואטה את הפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו. “צר לי מאד שבסופו של יום אתה הרודף הגדול אחר הקרדיט, עד כדי כך שבשבת של איחוד הצלה, במקום לדבר בשבחו של האירגון ובמסירות הנפש של מתנדביו, אתה מדבר בשבח עצמך.

“על פי דברי קודשו של מרן הרב שך זצ”ל יש לך כרגע לפחות עוד עשר שנים של עשיה כדי להדביק 40 שנה שלא עשיתם מה שאריה דרעי עשה.

“ועכשיו שדרעי חילק בתוך חודש מיליארד שקל לשכבות החלשות, גם אם תרכוש נעלי ספורט של אדידס ותרוץ אחריו בכל הכוח בחיים לא תשיג את אריה דרעי עם כל התקשורת והיחצנים שלך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות