נער ערבי דקר ברמלה עם מספריים ילד בן 11 באורח בינוני • הרקע נבדק

ילד בן 11 נדקר ברמלה ונפצע פצעים בינוניים בגבו ובבטנו • כשהגיע אל ביתו, טען בפני אמו כי צעיר ערבי פנה אליו וביקש מצית, אבל בטרם הספיק להשיב לו, הוא דקר אותו באמצעות מספריים • כוחות משטרה פתחו בסריקות ועצרו את הדוקר
חיים טוויל
כ"ט שבט התשע"ו / 08.02.2016 17:04

ילד בן 11 נדקר אחר הצהרים (שני) ונפצע פצעים בינוניים ברחוב א.ס לוי  ברמלה. כשהגיע אל ביתו, טען בפני אמו כי צעיר ערבי דקר אותו ונמלט.

כוחות מד”א ואיחוד הצלה שהגיעו לבית הוריו, טיפלו בו ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא.

הילד סיפר לחוקרי המשטרה שערבי ניגש אליו ברחוב, שאל שאלה ואז שלף חפץ חד ודקר אותו.

כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות ועצרו את הדוקר לאחר זמן קצר – נער ערבי בן 17, תושב השכונה המעורבת ג’ואריש שרמלה.  הוא הועבר לחקירת המשטרה והשב”כ ולפי שעה לא ברור אם מדובר באירוע לאומני או פלילי.

מחקירה ראשונית שניהלו חוקרי מרחב השפלה, עולה כי התוקף פנה לילד וביקש מצית, אבל בטרם הספיק להשיב לו, הוא דקר אותו באמצעות מספריים בגב ובבטן.

במהלך סריקות המשטרה בשכונת ג’ואריש, יצר אביו של החשוד קשר עם המשטרה ומסר כי בנו מסתתר בשדה סמוך  לביתו.

במשטרה ממשיכים לחפש אחר המספריים ששימשו את התוקף.

פרמדיק מד”א משה גלבשטיין, שהגיע למקום, סיפר: “ראינו ילד כבן 11 וחצי בהכרה מלאה, הוא סבל מפצעי דקירה במספר מקומות בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו תוך כדי טיפול לבי”ח אסף הרופא כשמצבו קל עד בינוני”.

דובי מייזל, פרמדיק באיחוד הצלה, סיפר: “הגעתי יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה לבית הוריו, לשם הילד נמלט לאחר שנדקר ושם הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני.

“לאחר מכן הילד פונה בהכרה מלאה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסף הרופא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות