אייכלר מפוחד: “אם לא הקב”ה – הייתי בורח מהשואה של דאע”ש”

בראיון שהעניק לעיתון 'גואיש פרס' אמר הח"כ החרדי: אם אתה שואל לגבי השואה הבאה, אין לי ספק שהמקום הסביר ביותר להתרחשותה הוא כאן במדינתנו" • האם אנחנו בכלל רוצים מדינה חרדית? עוד לא הסתדרנו עם מדינה יהודית, ה' ישמרנו ממדינה חרדית"
נחמן גור
כ"ד שבט התשע"ו / 03.02.2016 17:50

 “אם לא אבינו שבשמיים, כבר מזמן הייתי בורח מפה, אבל לא הייתי יודע לאן”, כך אמר חבר הכנסת אייכלר בראיון שהעניק לעיתון ג’ואיש פרס, בהתייחסו לסכנה שעלול להמיט על עם ישראל ארגון הטרור דאע”ש.

אייכלר, שדבריו צוטטו בערוץ 7, נדרש לתחזית לפיה בעוד כעשור, רוב היהודים בעולם יגורו במדינת ישראל – דבר שיהפוך הרבה מצוות דרבנן למצוות דאורייתא ועלול לגרור סכסוכים בין החברה הדתית לשאר המגזרים.

בתגובה לשאלה האם החרדים ינסו להשתלט אז על המדינה – אמר חבר הכנסת מחסידות בעלזא: “אנחנו מאוד חוששים להשתלט על המדינה, קודם כל, בגלל שברגע שנגיד שאנחנו רוצים להשתלט, הצד השני האנטי-דתי ישכח את כל חוקי הדמוקרטיה וערכי המוסר. ממש כמו אותו חתול שאולף לשמש כמלצר בנשף, עד שראה עכבר – וביום שבו האפיפיורות החילונית תבין שקיימת סכנה כזו, כל הנשק של צה”ל יופנה להכרעת ‘החמאס היהודי’ ו’דאע”ש היהודי'”.

אייכלר חשף כי אחד משרי המשפטים לשעבר אמר לו, לאחר משפט דרעי, כי החילוניים חששו מהשתלטות חרדית והחליטו להילחם בה.

“הוא אמר לי, תשמע, עזוב אותך משטויות. ברגע שהבנו שאריה דרעי והרב עובדיה הביאו 17 מנדטים – בבחירות 1999 – קלטנו שאתם עומדים לכבוש לנו את המדינה. והיו לנו שתי אפשרויות: או להכריז על הפיכה צבאית, או על הפיכה משפטית. לא בחרנו בהפיכה צבאית כי לא סמכנו על צה”ל’ – ש”ס קיבלה אז יותר קולות בצבא מכפי שקיבל השמאל כולו.

“אז החלטנו, הוא אמר לי, להעביר את מרכז הכובד בכל משרדי הממשלה לטובת מערכת המשפט – לחזק את היועץ המשפטי לממשלה, את פרקליט המדינה, את היועצים המשפטיים הממשלתיים, את הפרקליטים, כי מערכת המשפט לא נשענת על ההמונים – וכך נציל את המדינה שלנו – והם עשו את זה. מה שאנחנו רואים היום, זה הם עשו”, קבע אייכלר.

 “אני אומר שברגע שהם יבינו שהם מאבדים שליטה, יהיה מסוכן (לדתיים) לחיות פה. לכן אני תמיד אומר שאיני רוצה את זה. תן לי יבנה וחכמיה. תן לי את מה שאני מסוגל להתמודד איתו. אנסה להנעים לבריות את השבת, אעשה מה שאוכל באמצעים דמוקרטיים, אשב בכנסת ואעשה כמיטב יכולתי – אבל אני לא רוצה לשלוט בכם”.

טייסים חרדים

אייכלר סיפר על “אישיות חשובה מאוד בציונות הדתית” שביקרה אצלו. “אמרתי לו – הזהר בלשונך. הוא אמר, יבוא יום בו יהיו לנו טייסים חרדיים, וביו”ש יש לנו כבר 400,000 יהודים, ושהוא מפיץ את זה בכל העולם. אמרתי לו – צדיק, אין  לך מושג. אתה מפחיד אותם. הם יילחמו בך. כזה יהודי  מתוק וכל כך נאיבי.

“בשמאל אומרים היום שבנט יותר מסוכן מהחרדים, משום שהוא רוצה ‘לכבוש את המלכה עמי בבית’. לכן עלינו להיות חכמים, לא להפחיד אותם. לא להרגיז את הגויים וגם לא לעשות פרובוקציה לעם היהודי. האם אנחנו בכלל רוצים מדינה חרדית? עוד לא הסתדרנו עם מדינה יהודית, ה’ ישמרנו ממדינה חרדית”, אומר אייכלר.

ביחס לאיום המגיע מדאע”ש אמר אייכלר:”פעם אמרתי לאחד הרבנים הגדולים שלנו: זה לא רק שהגויים בארה”ב לא מחכים לקלוט אותנו, גם היהודים באמריקה לא ממתינים לנו. הם לא יקלטו אותנו אם נברח. המקום המסוכן ביותר עבור שואה בידי דאע”ש יהיה כאן, בישראל”.

 הוא הוסיף: “המצב מאוד לא  יציב. הקב”ה יודע איך לטפל בו. אבל אם אתה שואל לגבי השואה הבאה, אין לי ספק שהמקום הסביר ביותר להתרחשותה הוא כאן במדינתנו.

“כשאני אומר לך שהמדינה מתפוררת, אני יודע על מה אני מדבר. אסור לי לחזור על דברים ששמעתי בוועדת חוץ וביטחון – אבל אני כן  יכול לומר לך שבכל פעם שאני יוצא מאחת הישיבות שלה אני אומר, אבינו שבשמיים, אם לא היית פה, הייתי בורח לכל מקום שרק היה אפשר”.

תגיות

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל מילה יהלום
    03/02/2016 18:52
    כחלון
  1. השמאל פוחד פחד מוות שלא יהיה שלטון חרדי כל חרדי שמסוגל להגיע לשלטון הפרקליטות ישר תופרים תיק על החרדי תיק תפור על בנאדם רק אלוהים יכול להציל תיק תפור על בנאדם אייכלר יהודי אמיתי לא פראייר

  2. מעטים האנשים שיודעים לטפל בנושאים חשובים ולעזר לזולת בצורה איכפתית כמוך!!!
    04/02/2016 20:27
    לח
  3. בס”ד
    ח”כ מיכאל אייכלר היקר אני מאוד מאוד מודה לך מכ’ל הלב פנימה על כ’ל העזרה שאתה נותן לי וזה לא מובן מאליו.
    ח”כ מיכאל אייכלר אנירוצה לאמר לך שעם כ’לם היו יודעים לעשות את המצווה הכי גדולה שדהיא כתובה בתורה ונקראת ואהבת לרעך כמוך אז הארץ שלנו היתה נראית יותר מחייכת לאדם המוגבל והוא לא היה מרגיש נחות כמו שהחב’רה מתנהגת אליו כאילו הוא נטע זר ולא שייך.
    אני מאחלת לך ייברכך ה’ וישמרך יאר ה’ פניו אליך וישם לך שלום ויאגוד סביבך ה’ התברך את הרבי מילובביץ את רבי שלום איעפרגן את רבי בבא סאלי שהתאגדו סביבך וישמרו עליך שאתה נוסע בדרכים שתיסע ותגיע בשלום למקום חפציך ותחזור לביתך בשלום אמן ואמן !!! ושה’ התברך יתן לך רפואה שלמה בכ’ל רמ”ח אבריך שס”ה גידיך אמן ואמן!!! ושה’ התברך ישלח לך פרנסה טובה ויאגוד סביסבך את הרבנית דיקרנוסה ובנימין צהצדיק אמן ואמן !!![
    זה על כ’ל העזרה המרגשת שאתה נותםן לי בפתרונם של בעיות.
    מבקשת ממך לא לעזוב את חלל הכנסת כי לא כ’לם יודעים לפעול עם איכפתיות ורגש של ואהבת לרעך כמוך !!!
    בכנסת רק יודעים לפתוח תיקי רווחה שהם לא מועילים כלל !!!
    ולצערי יש תחושה שאנשים חוןשבים שזה מסבפיק שתהליך הסתובבות שנות השנה יום,חודש שנה שעוברים ומתחלפים זה מצב תקינים וזה עצוב שכך נראית ארץ ישראל.
    אני מבקשת ח”כ אייכלר שתניח את היד הברוכה שלך על הדופק בעזרה עבורי משום שעדיין העיריה לא סידרה את הרמזור המתחלף מהר מירוק לאדום ואני נעצרת עם המקל באמצע הכביש.{גם בזה כבוד ח”כ אייכלר מיכאל צריכים לטפל.
    בהערכה יהודית משה
    אני רוצה להגיד לך שאף אחד לא מגיע לקרסוליים שלך בנוגע לעזרה הראיכפתית הברוכה שלך ואצלך כ’לם שווים בלי דת גזע ומין.
    בהערכה יהודית משה ת.ד.1756 רחובות