בחצר קהילת סאטמר חוגגים: עשרים וארבעה מורי הוראה חדשים • גלריה

יוסף גרינבוים
|
כ"ג שבט התשע"ו / 01.02.2016 22:34
מאות מחסידי סאטמר השתתפו במעמד ‘יוצאים להוראה’ שנערך באולמי ‘עטרת גולדא’ בבורו פארק, במהלכו קיבלו האברכים את כתב היתר ההוראה ומתנה מיוחדת מאת האדמו”ר

הרבה נכנסים לישיבה ועשרים וארבעה יצאו: שמחה גדולה בחצר חסידות סאטמר בכלל ותושבי הקהילה בשכונת בורו פארק שבברוקלין בפרט, לאחר ש-24 אברכים תלמידי כולל ‘דברי יואל’ בבורו פארק הוסמכו בימים להוראה וקיבלו את כתב ה’יורה יורה’ , אחרי כמה שנים של לימודים ובחינות קשות אצל גדולי הדיינים והפוסקים בארה”ב ובישראל.

במוצ”ש האחרון הגיעו מאות חסידי סאטמר למעמד ‘יוצאים להוראה’ באולמי ‘עטרת גולדא’ בבורו פארק, במהלכו קיבלו האברכים את כתב היתר ההוראה ומתנה מיוחדת מאת האדמו”ר מסאטמר, שהגיע במיוחד מקרית יואל לשמוח בשמחת בוגרי הישיבה גדולה דסאטמר.

בדרשה שנשא האדמו”ר הוא אמר כי הוא מודה לקב”ה על החסד הגדול שהוא זוכה לראות, כאשר תלמידיו יוצאים להוראה והיושבים על מדין בדור הבא יושבים עכשיו ומקבלים את כתב ההוראה שלהם.

בלב נרגש בירך האדמו”ר את ההורים בברכת מזל טוב.

כמו כן נאמו הגאון רבי חיים בן ציון רוזנבערג, נכד מרן בעל השבט הלוי זצ”ל וראש החבורות בכולל באבוב, ויו”ר הנהלת הכולל הרבני הנגיד רבי שאול פרידמאן, העובד קשה במשך כל השנה להשיג עבור האברכים מלגות.

בסיום המעמד יצא כל הקהל בריקוד.

צפו בגלריה.