מאות ליוו את שלומית קריגמן הי”ד למנוחות: “לב כל כך טוב” • תיעוד

מאות משתתפים ליוו בצהרים את שלומית קריגמן הי"ד, בת 24, שנרצחה בידי שני מחבלים במכולת בבית חורון • נטמנה בחלקה הסמוכה לקברה של דפנה מאיר הי"ד שנרצחה בעתניאל • דודה: "אפשר להרגיש איך הכאב הזה עוטף את כולנו"
חיים טוויל
ט"ז שבט התשע"ו / 26.01.2016 13:30

מאות משתתפים ליוו בצהרים (שלישי) בהר המנוחות בירושלים את שלומית קריגמן הי”ד, בת 24 שנרצחה בפיגוע בבית חורון.

שלומית קריגמן הי”ד נטמנה בחלקה סמוכה לקברה של דפנה מאיר הי”ד . מאיר נרצחה בפיגוע הדקירה בעתניאל בפתח ביתה לפני כשבוע וחצי.

 שלומית היא בת בכורה מתוך שישה ילדים להורים ותיקי היישוב שדמות מחולה.

הרב הראשי לישראל, הגר”ד דוד לאו ספד לשלומית: “רצה ומקדישה זמן למען הזולת, הן כקומונרית בבני עקיבא והן בלעמוד ולחבר את הדור שלנו לספרים. היא יוצרת ספריה נעימה ונוחה. איזה פער בין הספר והשלום לבין ההתנהלות של שניים שרצים לדקור ולרצוח ועוד מפזרים מטענים בדרך. זה פער לא נתפס”.

דני הירשברג מזכ”ל בני עקיבא ודודה של שלומית סיפר ל-nrg: “המשפחה חיפשה חלקה בירושלים ומסתבר שבאורח מקרי יצא שיש חלקה פנויה סמוך לדפנה מאיר. העובדה ששתי נשים כל כך מאירות וקורנות שחיפשו חיים וחיפשו את הטוב, נפגעות באופן רצחני שכזה, ודאי מחברת אותן ואת העולמות של שתיהן ואולי מחברת גם את הציבוריות הישראלית שמזועזעת מחוסר האונים שבמצב הזה. אפשר להרגיש איך הכאב הזה עוטף את כולנו”.

חברתה של שלומית סיפרה:  “היתה אדם אכפתי שדאג לחברים שלו. היה לה לב כל כך טוב, תמיד היא רצתה שהכל יהיה יותר טוב. אני בשוק טוטאלי”.

אביעד יזרעאלי, דובר שדמות מחולה, סיפר לערוץ 7: “ברגע שנודע לנו לפנות בוקר על הבשורה הנוראה, היישוב קיבל את זה מאוד קשה, שלומית עשתה שנתיים שירות לאומי ולאחר מכן למדה באוניברסיטת אריאל עיצוב תעשייתי ועמדה לפתוח קרירה מזהירה, היא היתה אהובה על כולם”.

“בחורה מתוקה, מקסימה וכשרונית מאוד, חברמנית וחברותית”, ספד לה יזרעאלי. ”היא למדה באולפנית בטבריה ואחר כך עשתה שירות לאומי באריאל ושנה נוספת כקומונרית בבית חורון שם גרים הסבא והסבתא. אביה עובד ברפת של היישוב ואמה מזכירת המועצה הדתית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בהתנחלות???
    26/01/2016 11:59
    ישראל
  1. תתקנו בדחיפות את כותרת המשנה, בישוב!