שלג בירושלים: תינוקת בת שבוע במצב קשה בגלל מכת קור

הכביש נסגר לתנועה ממודיעין ועד לירושלים, עקב הצטברות של שלג וסכנת החלקה - ונפתח שוב • שיא הביקוש לחשמל לחורף של כל הזמנים נשבר הערב בשעה 18:45 עם 12,200 מגוואט
חיים טוויל
ט"ו שבט התשע"ו / 25.01.2016 21:39

שלג יורד הערב (שני) בפסגות הגבוהות של הרי המרכז, בירושלים, בהרי השומרון וביישובים בגוש עציון ובהר חברון.

כביש 443 ממודיעין לירושלים נחסם לתנועה לשני הכיוונים, בשל הצטברות שלג על הכביש. אולם כעבור זמן קצר נפתח שוב.

בשעות הבוקר המוקדמות יתקיימו הערכות מצב ברשויות, בהן יקבעו האם הלימודים יתקיימו כסדרם.

בעיר אריאל פונתה תינוקת כבת שבוע למתקן הרפואי, בעיר כשהיא סובלת מהיפוטרמיה קשה. כוחות הצלה העניקו לה טיפול, ופינו אותה לבית החולים שניידר.

ברחבי הארץ יורד גשם לפרקים, בעיקר ממרכז הארץ ועד הנגב. ייתכנו סופות רעמים יחידות וקיים חשש משיטפונות והצפות במקומות המועדים. קר במיוחד.

מחר ירדו גשמים לפרקים בעיקר במרכז הארץ ודרומה מלווים בסופות רעמים. שלג יוסיף לרדת בהרי המרכז, כולל ירושלים וייתכן שלג קל בהרי הצפון מעל 500 מטר ובהר הנגב.

קיים חשש משיטפונות והצפות במקומות המועדים. יהיה קר במיוחד.

המשטרה המליצה היום לנהגים להקדים יציאתם מירושלים או כניסתם אליה, בטרם תימנע נסיעתם בצירים המובילים לעיר, ומבהירים כי מומלץ כי מי שלא חייב לנסוע בצירים שהנסיעה בהם מסכנת חיים – שיימנע מכך.

במשטרה מבקשים כי “נהג או הולך רגל אשר נקלע למצוקה וזקוק לעזרה, מתבקש להתקשר למוקד 100 וניידת תישלח לסייע לו”.

כחלק מהשירות לציבור, מוקד אגף התנועה יזרים כל העת הודעות לתקשורת על חסימות כבישים ודרכים חלופיות ולכן, מומלץ לציבור להיות קשובים לאמצעי התקשורת ולהישמע להנחיות השוטרים.

בתוך כך, הקור המקפיא מביא לשבירת שיאים: שיא הביקוש לחשמל לחורף של כל הזמנים נשבר הערב (שני) בשעה 18:45 עם 12,200 מגוואט ומחברת החשמל נמסר כי עדיין יש מגמת עלייה.

מדובר על גידול של כ 2.3% אחוזים ביחס לשיא החורפי הקודם. שיא הצריכה של כל הזמנים נרשם בקיץ 2015 ועמד על 12905 מגוואט, ושיא החורף הקודם נרשם בינואר 2015 ועמד על 11934 מגוואט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות