ח”כ אמסלם נגד ברקת: יש לו לשכה של נסיך, לראש הממשלה אין כזאת

יו"ר ועדת הפנים חבר הכנסת דודי אמסלם עלה ברדיו 'קול ברמה' להתקפה נגד ראש עיריית ירושלים: "מה אתה עושה עם הכסף? חוץ ממסיבות רחוב, מה אתה עושה עם הכסף?" • "יש ילדים, בעיקר במגזר החרדי שלומדים בקונטיינרים לא בקראוונים, קונטיינרים שבאו מהנמל..."
יוני גרין
ח' שבט התשע"ו / 18.01.2016 20:07

יו”ר ועדת הפנים חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד תקף הערב (שני), בראיון שהעניק למהדורה המרכזית עם משה גלסנר בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’ את ראש העיר ירושלים ניר ברקת.

“יש פה עובדות, מה לי ולו, אני עבדתי בעיריית ירושלים 20 שנה, ואני מכיר אותה יותר טוב מניר ברקת, אני יודע מה קורה עם התקציבים של העיר הזאת. עבדתי תחת ארבעה ראשי עיר. הבנאדם הזה מקבל היום כמעט חצי מיליארד שקל. יש ילדים, בעיקר במגזר החרדי שלומדים בקונטיינרים לא בקראוונים, קונטיינרים שבאו מהנמל”.

אמסלם הוסיף: “בשנים קודמות עיריית ירושלים, עד שנת 2014, קיבלה מענק דירה בסדר גודל של מאה תשעים עד מאתיים מליון שקל, שנה שעברה נתנו לה ארבע מאות, כפול, אז הבנאדם השנה קיבל ארבע מאות חמישים והוא אומר שלא מספיק ויפטר עובדים. אז רק שניה, לא הבנתי מאז ומתמיד עיריית ירושלים החזיקה עובדים וכו’ במאתיים מליון עכשיו קיבלת 450 למה שתפטר עובדים? מה אתה עושה עם הכסף? חוץ ממסיבות רחוב, זה כסף עצום, מה אתה עושה עם הכסף?

“אתמול הייתי בביתר עילית, ישבתי עם ראש העיר, הייתי בסיור בעיר, אני אראה לך כמה השקעה פר תושב לא תאמין, כל עיר בארץ, עיריית ירושלים מקבלת הרבה כסף אבל שינצלו אותו לדברים הנכונים. ברקת מעסיק עשרות – אם לא למעלה מעשרות – יועצים, כולל שניים חרדים, חצי מהקואליציה שלו חרדים, מה הוא צריך יועצים חרדים הרי חצי מהקואליציה חרדים? אז כל מי שעזר לו במערכת הבחירות יושב היום בעיריית ירושלים בתפקיד מיותר. דרך אגב, לא הוסיפו כמעט שום עובדי ניקיון, לא גינון, כלום”.

אמסלם התייחס גם לעובדה שברקת מקבל משכורת של שקל לשנה ואמר: “זה הבלוף הכי גדול, כי בסופו של דבר מדובר באדם מולטי מיליארדר שכאילו תורם 20 אלף שקל לחודש לעיריית ירושלים, זה הקמפיין הכי זול שהוא עשה.

“שלא יבלבל לנו את המח בעניין הזה. דרך אגב אני רוצה להוביל הצעת חוק שכל נבחר ציבור יקבל את המשכורת שלו ואחר כך יחליט למי הוא רוצה לתרום”.

אמסלם אמר עוד: “ניר ברקת לחץ עלי במשך כמעט שנה שלמה שאני ארוץ איתו ושאני אהיה סגנו וממלא מקום ורצה לתת לי, שאנחנו נקבל עוד מקומות. לא רציתי ללכת איתו כי אני חושב שהוא לא ראוי, לא ברמה המקצועית לא ברמה של הנושאים האישיים, הוא בשבילי אדם שלא ראוי לתפקיד.

“לכן אמרתי לו שאני לא הולך איתו כי הוא לא ראוי לתפקיד. ומאז הוא התחיל לפתח כלפיי עוינות אישית”.

אמסלם המשיך ותקף את ברקת: “ההחלטה הראשונה שהוא קיבל בעיריית ירושלים מאז שנכנס לראשות העיר, זה לשפץ את לשכתו. יש לו לשכה של נסיך. אתם לא תאמינו, לראש הממשלה אין לשכה כזאת, מאיפה? מכספם של משלמי המיסים של עיריית ירושלים לא מכספו הפרטי.

“הוא השקיע שם מיליוני שקלים, לקח שטח עצום, חצי קומה זה שלו, דרך אגב, מי שישב באותו שטח זה עוד ארבעה סגני ראש עיר וראש העיר הקודם ושלפניו, אני לא מאשים כלום, זה עובדות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכסף לקרויזר
    18/01/2016 20:54
    קרויזר
  1. כדי שיסכסך את החרדים וברקת יעשה את העיר חילונית

  2. גם שיפוץ הלשכה היה על חשבון הפרטי של ניר
    19/01/2016 11:47
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אמסלם עוד מניפולטור.