החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

סוד מציגה חדשנות מתקדמת בסדרת המרככים המרוכזים החדשה • קבוצת בריל פותחת רשת חנויות נעליים חדשה תחת השם: SHOW OFF • מבצע בלעדי ברשת מטבחי דקל • חברת אלוני משיקה סדרת אריחים איטלקיים חדשה במראה רומנטי ובהשפעת תקופת הבארוק
תמי גיל
י' שבט התשע"ו / 20.01.2016 11:06

sod

סוד מציגה חדשנות מתקדמת בסדרת המרככים המרוכזים החדשה.

הסדרה פותחה תוך שימוש בטכנולוגיית בישום חדשנית המעניקה 8 שבועות של ניחוח מרענן ומפנק לבגדים.

הסדרה מציעה 8 ניחוחות שונים, 4 ארומתרפיים ו-4 קלאסיים. מחיר: 12.90 ₪ להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

שרון ישראלי, סמנכ”ל שיווק הנקל סוד: “הסדרה החדשה של המרככים המרוכזים היא תוצאה של פיתוח טכנולוגי חדשני של מעבדות הנקל המאפשר להעניק לבגדים ניחוח נפלא ורעננות לאורך זמן”.

  elad gutman

קבוצת בריל, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי אופנה ומפעילה רשתות קמעונאיות (גלי, סולוג, לי קופר, נאוטיקה, טימברלנד וכל נעל סנטר), פותחת בימים אלה רשת חנויות נעליים חדשה, תחת השם: SHOW OFF .

ההשקעה בפתיחת הרשת החדשה נאמדת בכ-4 מיליון שקלים. הרשת החדשה תשווק נעלים ותיקים רק של מותגי פרימיום בינלאומיים, לנשים ולגברים, אותם מייבאת הקבוצה, ביניהם: גאס, מארק פישר, ניין ווסט, אן קליין, האש פאפיס, קאטרפילר, טימברלנד ועוד.

4  החנויות הראשונות יפתחו על שטח ממוצע של כ-100 מ”ר: בקניון גן העיר – בתל-אביב, בקניון רננים – ברעננה, במדרחוב שטמפפר בנתניה וסניף עודפים בביג פאשן -נצרת.

בחודש הבא צפוי להיפתח סניף חדש בגרנד קניון בחיפה ובמהלך שנת 2016 הרשת צפויה להגיע ל-10 סניפים עם היקף פעילות מתוכנן, של 30 מיליון שקלים בשנה.

 סיגל כספי, סמנכ”ל אסטרטגיה ושיווק של קבוצת בריל: “מדובר במהלך אסטרטגי של הקבוצה המחזיקה בנתח של כ-15% משוק ההנעלה בישראל, במטרה להרחיב את פעילותה ע”י פניה לקהל יעד המחפש מותגי פרימיום. לדברי כספי: “הרשת מאגדת תחת קורת גג אחת מותגי הנעלה אמריקאים נחשקים לגברים ולנשים , ותאפשר לאוהבי המותגים הניו-יורקים להצטייד בקולקציה חדשה באחד מסניפי הרשת בישראל” (צילום: אלעד גוטמן).

 yahaz hul sabo

לקראת ט”ו בשבט, מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי “תומס סאבו” מציג קו תכשיטים שעוצב בהשראת עלים וחיות המסמלים את חג האילנות- ט”ו בשבט.

קו התכשיטים הוא חלק מקולקציית הצ’ארמס המתאפיין בחדשנות אופנתית המביאה לקדמת הבמה את הביטוי העצמי ואת הייחודית של העונדת, בגימור מושלם ובהתאמה אישית.

בצמידי הצ’ארמס לט”ו בשבט, ישנם תליונים עם אווירה של טבע: עץ, שמש, עלים וחיות בר- חיפושית, שור, קנגרו דב פנדה ועוד. לצד הצמידים, ישנן טבעות בעיצוב עלים . מחירים לצרכן:  צ’ארמס: החל מ- 125 ₪,  שרשראות בסיס: החל מ – 195 ₪,  צמידי בסיס: החל מ- 165 ₪ (צילום: יחצ חול).

 nir yafe golbary

רשת האופנה GOLBARY יוצאת במבצע על מעילים מקולקציית חורף 2015/16: המחיר, החל מ-199.90 ₪.  כמו כן, מבצע גם על סריגי קולקציית החורף. במסגרת המבצע: 1 + 1 מתנה.

המבצע יערך עד ה – 30.1.16 או עד גמר המלאי בכל סניפי גולברי (צילום: ניר יפה).

 mauzner roi blank

קולקציית החורף של  Mausner רשת אופנה עילית, מאופיינת בקווים קלאסיים – אלגנטיים באיכות יוצאת דופן וגימור מוקפד, ההולם את קהל היעד הטבעי של המותג: נשות עסקים, נשות תקשורת, עורכות דין, פוליטיקאיות וכל אישה המקפידה על מראה מחויט ועדכני המשדר ניחוחות של הצלחה וסטייל.

בין הפריטים שבמבצע ניתן למצוא: ג’קטים מחויטים, מעילי טרנץ’, קרדיגנים צבעוניים, סריגים ועוד.

קולקציית החורף שמגישה  PrOfil מותאמת לחורף הישראלי, שמשתנה תדיר בעיקר בימים אלה. היא מורכבת ממספר נושאים שמשתלבים באופן מקסים אחד עם השני,  כאשר אקלקטיות ובדים נעימים היא שם המשחק.

מגע הבד לצד הגזרות הרב גוניות, יוצרות את הפלירטוט הראשוני, של הלקוחה עם הבגד. את ההשראה לקולקציות שואבת המעצבת והבעלים, לי כרמל, ממסעותיה התכופים לאיטליה.

בכל אחד משלבי העיצוב מדגישה כרמל את האני מאמין שלה, שבא לידי ביטוי מובהק בפריטים השונים. “פרופיל תמיד תהיה ראי של מה שאני אוהבת לראות על נשים אחרות, של איך אני אוהבת להתלבש, של מה החושים שלי אומרים לי. כשאני מעצבת בגדים  אני רואה לנגד עיניי את מי שהולכת ללבוש אותם  ומבחינתי צריך להיות סיפור אהבה ביניהם. נעים, נוח, מחמיא, עדכני אלו העקרונות אשר מנחים ומובילים אותי בעיצוב” (צילום: רועי בלנק).

 dekel nir azmon

רשת מטבחי דקל המייצרת ומעצבת מטבחי יוקרה, יוצאת במבצע בלעדי לסוף שנת 2015: קנו מטבח מקולקציית המטבחים בכל סניפי הרשת ועל כל 10,000 ₪, שלמו 6,500 ₪ בלבד.

המטבח הפך להיות לב הבית בו מבשלים, אוכלים ומארחים משפחה וחברים ולכן חשוב שיעניק תחושה ביתית ונעימה ויתאים בדיוק לצרכים.

רשת מטבחי דקל המתמחה במטבחי יוקרה ומעניקה פתרון מלא בעיצוב וייצור המטבח, מעניקה שירות מלא מקצועי ואדיב. לכל לקוח מתאימים באופן אישי מטבח תפור לפי צרכיו ומידותיו ובעיצוב ההולם את אופיו וסגנונו.

הליווי הצמוד החל מפגישת היכרות ללימוד הצרכים וייעוץ מקצועי עם מעצבי הפנים בסניף שנבחרו בקפידה, כולם בעלי תעודות הסמכה והינם בעלי הבנה לצרכי הלקוח ויכולת לספק פתרונות מיידים בתחום עיצוב ותכנון מטבחים ועד הרכבת המטבח בבית. מבצע סוף השנה במטבחי דקל שזכה לכינוי “מכופפים את השקל” מציע במחיר מבצע את מגוון המטבחים המובילים של החברה.

מטבחי דקל היא חברה שמשלבת בין טכנולוגיה ידידותית למודרניות עיצובית. המטבח המודרני הוא סביבה עתירת עיצוב וטכנולוגיה שמספק חווית מיוחדת. ההתאמה האישית, נוחות השימוש, הגימור המושלם והטכנולוגיה הופכים את הבישול, האירוח והאכילה המשותפת להנאה ואת המטבח למרכז של הבית (צילום: ניר עצמון).

 gav

רשת ד”ר גב יוצאת במבצע אטרקטיבי על מיטות יהודיות ומציעה 4 סוגי חבילות מודולריות הכוללות: זוג בסיסי מיטה, ראש מיטה מעוצב וזוג מזרנים איכותיים לתמיכה טובה ובריאה לגב.

בכל החבילות ניתן לבחור בין מספר עיצובים לראש המיטה ובחלק מהחבילות הבחירה ניתנת גם בסוג המזרן.

פירוט החבילות: חבילה מספר 1: זוג מזרני “קווין” עד מידה 200\80, בסיס מיטה +ראש מיטה מדגמים “פרינסס”, “קפיטונג” או “קינג”. מחיר: 8690 ₪. תוספת לזוג ארגזי מצעים 2000 ש”ח.

 yahaz hul aloni

חברת אלוני – המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים – משיקה סדרת אריחים איטלקיים חדשה במראה רומנטי ובהשפעת תקופת הבארוק בשם: גרנאג’  (grange).

הסדרה מציעה אריחים חלקים לחיפוי ולריצוף חוץ ופנים וכן דקורים להשלמת המראה. האריחים במראה אבן מוצעים בגווני קרם, אפור, אפור כהה וחום בגימור לפאטו (חצי מבריק חצי מאט) או בגימור מט. אריחי הדקור מזכירים תחרה. באמצעות הדקורים ניתן ליצור שטיח המזכיר את תקופת הבארוק הרומנטית, סגנון הנחשב לשם נרדף ליוקרה ורומנטיקה, הפונה אל הרגש והדמיון ומתהדר במורכבות, מיזוג ניגודים, תנועה ודרמטיות.

אריחים אלו משתלבים באופן מושלם בסגנון העיצוב הבארוקי, הכולל שימוש בחומרים חמים: טקסטיל, קטיפות, משי, ריהוט מסיבי מעץ עם פיתוחים ופיתולים, וצבעוניות עשירה ומגוונת. האריחים מגיעים בשלל מידות ונותנים פתח ליצירתיות ומשחק, היוצרים מראה ייחודי בתוך הבית ומחוץ לו. מחירים: אריח דמוי אבן מידות 50*50 – 239 ₪ למ”ר (צילום: יחצ חול).

 yahaz hul

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה בימים אלה ברחבי העולם ובישראל מהדורה מוגבלת של שעונים, המגיעים בערכה מהודרת ומעוצבת בלבבות לבנים על גבי רקע אדום.

האריזה הינה קופסא שקופה מוארכת, השעון בעל רצועת סיליקון לבנה ולוח שקוף בצורת לב המציג את המנגנון הפנימי של השעון, המשולב בצבעים רומנטיים: ורוד, אדום וסגול.

באמצעות שקיפות לוח השעון ניתן להתרשם מהמנגנון שעובד כל הזמן, כמו שלב לא מפסיק לפעום. מחיר לצרכן : 346 ₪ (צילום: יחצ).

yahaz hul

רשת אמפוריום יוצאת במבצע 50% הנחה לסוף העונה על קולקציית החורף של נעלי הנשים מהמותגים הבינלאומיים המובילים: וינס קמוטו, ג’סיקה סימפסון ו – BCBG.

בין הדגמים המשתתפים: מגפיים, מגפונים, נעלי עקב, נעלי סירה ועוד. המבצע בתוקף החל מה – 19.1.16 עד ה – 6.2.16 או עד גמר המלאי – המוקדם מביניהם. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. על הפריטים המשתתפים במבצע. התמונות להמחשה בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות