בשעה טובה, בביטוח הלאומי מתקדמים: שירות חדש בביטוח הלאומי יאפשר שליחת מסמכים באינטרנט ישירות לסניפים ולמחלקות הרלוונטיות. ולמעשה, נגמר עידן הפקסימיליה והדואר. השירות יאפשר שליחת מסמכים באמצעות תהליך הזדהות קצר ופשוט, ומסמכים יגיעו ישירות לפקיד המטפל.
מעתה ניתן יהיה להיכנס מהמחשב או מהטלפון הנייד לאתר הביטוח הלאומי ולהעביר מסמכים ישירות לפקידים המטפלים בנו. השירות מיועד לכל מי שמעוניין לעדכן את הביטוח הלאומי במידע חדש או נוסף, ולשלוח מסמכים בקשר לתביעה לקיצבה, המטופלת בביטוח הלאומי.
השירות החדש נוסף על מגוון שירותים חדשים באינטרנט שמוצעים לציבור: הגשת תביעות לקצבאות במגוון נושאים, מחשבונים לבדיקת זכאות לקצבה וחישוב גובה הקצבה, הזמנת אישורים, ומגוון שירותים באתר השירות האישי כולל אפשרות לצפייה במכתבים שנשלחו אלינו וברשימת המסמכים שהעברנו לסניף.
שר הרווחה חיים כץ התייחס היום להתקדמות ואמר, כי “הביטוח הלאומי הופך להיות נגיש וידידותי יותר, ומרחיב את הפעילות שלו למען מימוש זכויות הציבור. אנו נמשיך ונפתח שירותים חדשים, נקצר הליכים בירוקרטיים ונתקן תקנות שייקלו על הזכאים לקבל את המגיע להם”.
“אנחנו מפתחים מגוון שירותים חדשים המותאמים ללקוחות, שירותים דיגיטליים ואוטומטיים, הביטוח הלאומי מצוי כיום בחזית הקדמה של השירותים המקוונים המוצעים לציבור”, אמר מנכ”ל הביטוח הלאומי, פרופסור שלמה מור יוסף.