מנהל לשעבר ב’רמי לוי’ במתקפה: “הנהג הפך לרב, כך רימינו לקוחות”

סמנכ"ל בחברת 'רמי לוי תקשורת' תוקף בפוסט ארוך שפרסם בדף הפייסבוק שלו, את איש העסקים רמי לוי ומאשים אותו בשחיתויות, הפלייה כלפי נשים בהיריון, עבירות על החוק והתעלמות ממעשים חמורים בעובדות • רמי לוי: דברים מופרכים, חסרי אחיזה, הכל שקר
חיים טוויל
ג' שבט התשע"ו / 12.01.2016 23:50

אלקנה אלון, לשעבר סמנכ”ל בחברת ‘רמי לוי תקשורת’ תוקף, בפוסט ארוך שפרסם בדף הפייסבוק שלו, את איש העסקים רמי לוי – הבעלים של רשת השיווק השניה בגודלה בארץ – וטוען כי נחשף במהלך העבודה לצידו לשחיתויות, להתעלמות ממעשים חמורים בעובדות, הפליית נשים בהיריון בניגוד לחוק, והונאת צרכני הסלולר.

עוד טען אלון,  כי למרות שכל חברת סלולר חייבת להפעיל מוקד לטיפול בגניבת או באובדן מכשיר, החליטו לוי והחתן שלו שלא להפעיל מוקד כזה בשל העלויות שכרוכות בתפעולו.

“שלוש וחצי שנות קיום של החברה, פשוט עבדנו על כל הלקוחות. מי שהיה מתקשר למוקד בשעות הלילה, היה שומע הודעה שאומרת שיש עומס קצת, תשאירו מספר שצריך לנתק ואנחנו ננתק. לא דובים ולא יער. כל פעם היינו צריכים למחוק את ההודעות שנצברו, פעם, אחת העובדות מחקה 2000 ומשהו הודעות. אם לא הבנתם, איש לא הקשיב להודעות, איש לא אייש את המוקד. לחסוך כסף לעסק זה מעל הכל וטובת העסק”, האשים.

אלון מגולל סיפור הזוי במיוחד על השקת הסמארטפון הכשר: “שכרנו רב מכובד שיתן כשרות והשגחה. כל נושא האינטרנט אצל הציבור החרדי, מאוד מורכב ולא פשוט. יום אחד רמי אומר לי, סליחה, הנהג שלי גם חרדי, למה אתם משלמים לאיזה רב? קח את הנהג. וכך היה.

“הרב המכובד זז הצידה כמובן מבלי שישלמו לו את שחייבים לו ואילו הנהג שודרג להיות הנהג המפקח. הזיה”.

גם לאחר שדבריו ברשת עוררו גלים, הבהיר אלון כי הוא אינו מתנצל.

בתגובה להאשמות הקשות מסר רמי לוי בתגובה – כפי שפורסמה בניוז 1 – כי אלון אלקנה “סובל מבעיות אישיות קשות (שמפאת צנעת הפרט לא נרחיב לגביהן), ויש לו עבר של הסתבכויות חמורות במקומות עבודה קודמים כגון חברת פלאפון”.

יצויין כי אלון ציין בפוסט שלו שפיטוריו ממקום העבודה הקודם שלו ‘היה על השולחן’ כל העת.

“מר אלון מצוי בחובות כספיים עצומים ומנסה לסחוט מחברתנו ומגורמים בכירים בה כספים שאינם מגיעים לו, ובתוך כך איים כי אם לא ישולמו לו הסכומים שניסה לסחוט, יפרסם דברי-בלע על החברה ומנהליה”, טען לוי.

לדבריו, “החברה, ממניעים אנושיים, נמנעה עד כה מלמצות איתו את הדין ולהגיש תלונות לגורמי אכיפת החוק בשל עבירות שונות שביצע לכאורה הן בזמן עבודתו בחברה והן לאחר עזיבתו, לרבות עבירות של גניבה ממעביד, כשמר אלון ידע שמתקיימת חקירה לגביהם ושהניעו אותו לפרסם את דברי-הבלע שפרסם. הדברים שכתב מופרכים, חסרי אחיזה במציאות ואינם ראויים להתייחסות”.

בתגובה לחדשות 2 אמר רמי לוי כי בכוונתו לפנות כבר מחר למשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות