הועלתה הכוננות בגוש דן; המצוד אחר המחבל מת”א מתמקד בואדי-ערה

בעקבות הערכת מצב שהתקיימה במשטרת תל אביב הוחלט להעלות את רמת הכוננות בכל גוש דן: שוטרים מסיירים במקומות הומי אדם • בעקבות מידע מודיעיני מתמקדים מאמצי המשטרה בחיפוש אחרי המחבל ביישובי המשולש וואדי ערה
אליעזר היון
כ"ז טבת התשע"ו / 08.01.2016 14:37

הועלתה הכוננות בתל אביב, המשטרה מסירת ברחובות: בעקבות הערכת מצב שהתקיימה במשטרת תל אביב הוחלט היום (שישי) להעלות את רמת הכוננות בכל גוש דן, ושוטרים מסיירים במקומות הומי אדם.

סמוך לשעות הצהריים הוצבו במרחב שבין שכונות הצפון בעיר לאזור פי גלילות מחסומים – ובמקביל נערכות באזור סריקות.

עם זאת, במשטרה מבהירים שלמרות הצעדים הננקטים בשטח, אין התרחשות חריגה – ושעל הציבור לנהוג כבשגרה, אך להיות עירני.

במקביל נמשך אחרי המצוד אחר המחבל מהפיגוע בתל אביב נשאת מלחם, כאשר החיפושים מתמקדים ביישובי המשולש בכלל ובוואדי ערה בפרט, זאת לאחר מידע מודיעיני שהתקבל. אחת השכונות בכפר ערערה נחסמה.

מפקד מחוז ת”א, בנצי סאו, הדגיש בפני חדשות 10 כי אין התרעה על מחבל בתל אביב: “אנחנו תגברנו כוחות על סמך הערכת מצב במטרה להגביר את תחושת הביטחון במקומות הומי אדם. מבקשים לא להלחץ”.

מעיריית רמת השרון הוסיפו: “הוגברה בשעות האחרונות הנוכחות של כוחות המשטרה, הפיקוח העירוני וכוחות השיטור המשולב של רמת-השרון (לצד כוחות מיוחדים נוספים בפעילות גלויה וסמויה) בסמוך לגנים הילדים, בתי-הספר ומקומות הומי אדם. כל הצוותים המקצועיים בעירייה תודרכו על ידי המשטרה ואגף הביטחון ופועלים בשטח להגברת הנוכחות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות