פרופ’ שכטמן מתמודד רשמית לנשיאות: השיג 10 חתימות

חתן פרס נובל מצטרף באופן רשמי למרוץ לאחר שהצליח להשיג את החתימה העשירית מח"כ משה פייגלין • סקר בחדשות 2: זוכה לאהדה רבה בקרב הציבור, הגיע למקום השני
שרי רוט
כ"ה אייר התשע"ד / 25.05.2014 09:54

חתן פרס נובל פרופ’ דן שכטמן מצטרף הבוקר (א’) רשמית למרוץ לנשיאות לאחר שהצליח להשיג את עשר החתימות הנדרשות על מנת להתמודד לתפקיד. חבר הכנסת העשירי שחתם לפרופ’ שכטמן הוא משה פייגלין, ובכך איפשר את התמודדותו. “אין לי כוונה להצביע עבור פרופ’ שחטמן לנשיאות. אבל כששמעתי שלא הצליח לגייס יותר מ-9 חתימות, התקשרתי אליו ואמרתי לו שעל אף שלא אצביע עבורו – אחתום לו. לא ייתכן שחתן פרס נובל לא יוכל להתמודד לנשיאות בישראל”.

סקר שנערך בסוף השבוע עבור חדשות 2 העלה כי פרופ’ שכטמן זוכה לאהדה רבה בקרב הציבור. הוא זכה לתמיכת 19% מהציבור והגיע למקום השני בסקר אחרי ח”כ ראובן ריבלין, כשהוא מקדים מועמדים כמו ח”כ בנימין (פואד) בן אליעזר וח”כ מאיר שטרית.

ביום שלישי הקרוב תיסגר סופית רשימת המועמדים לנשיאות והבחירות ייערכו ב-10 ביוני. פרופ’ שכטמן מצטרף לארבעה מועמדים אחרים שהצליחו להשיג עד כה 10 חתימות מחברי כנסת: ח”כ ריבלין, ח”כ בן אליעזר, ח”כ מאיר שטרית ודליה איציק. עם זאת, איציק טרם הכריזה רשמית על כוונתה להתמודד לתפקיד. השופטת (בדימוס) דליה דורנר הצליחה להשיג עד כה רק 7 חתימות מחברי כנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות