בית המשפט האריך את מעצר אבי המחבל מת”א ב-3 ימים

האב מוחמד מלחם נעצר ביום שלישי על ידי המשטרה בחשד לסיוע לרצח, גרימת מוות, וקשירת קשר לביצוע פשע של הבן, המחבל נשאת מלחם • עורך דינו: "יש חשדות כלליים, אין ממש בחשדות אלו, אנו נערער על ההחלטה"
אליעזר היון
כ"ו טבת התשע"ו / 07.01.2016 17:24

מעצרו של אביו של המחבל שביצע את הפיגוע בלב תל-אביב יוארך בשלשה ימים. כך קבע היום (חמישי) בית משפט השלום בחיפה.

האב מוחמד מלחם נעצר ביום שלישי על ידי המשטרה בחשד לסיוע לרצח, גרימת מוות, התאגדות בלתי-חוקית וקשירת קשר לביצוע פשע של הבן, המחבל נשאת מלחם.

כמו כן, הוארך בשלושה ימים מעצרם של מכר המשפחה איימן שרקייה ובן משפחה נוסף.

עורך דינו נחמי פיינבלט אמר לאחר הדיון: “היה דיון טעון. בסופו של דבר, לאחר התלבטות, בית המשפט אפשר לחקור אותם עד יום ראשון. רוצים לחקור דברים מסוימים. יש חשדות כלליים, אבל אין ממש בחשדות אלה, אנו נערער על ההחלטה”.

בשבוע האחרון נחשף בחדשות 10 כי האב שוחח עם בנו מיד לאחר ששמע על הירי ברחוב דיזינגוף. עורך הדין סיפר כי האב, התקשר לבנו לאחר האירוע מאחד שחשד כי הוא זה שביצע את הפיגוע. הבן ענה לשיחה וטען כי הוא נמצא בכלל בבית החולים תל השומר, שם אושפזה קרובת משפחה.

עורך הדין הכחיש כי נוצר קשר נוסף בין המחבל לבין אי מי מבני המשפחה. טענתו של האב מעלה ספקות באשר לאמינותו שכן על פי הממצאים הטלפון של המחבל נמצא שעות לפני הפיגוע ברמת אביב.

עורך הדין סיפר כי הכיר את האב עוד קודם לכן: “כשייצגתי בעבר את האיש הזה הוא תמיד רצה ללכת בדרך החוקית. הוא מאוד חושש למעמדו. הוא התנדב במשטרה ועובד 30 שנה באבטחה. אדם כזה שחושש לתפקידו ומעמדו מאוד נרתע”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות