פרקליט אביו של המחבל מודה: הוא דיבר עם בנו בטלפון לאחר הפיגוע

עורך דינו של מוחמד מלחם, אביו של המחבל הנמלט, סיפר כי מרשו דיבר עם בנו מיד לאחר הפיגוע וזה אמר לאביו כי הוא נמצא בבית החולים תל השומר • "המשפחה סבורה כי המחבל שוהה בשטחים"
חיים טוויל
כ"ד טבת התשע"ו / 05.01.2016 21:49

מוחמד מלחם, אביו של המחבל הנמלט נשאת מלחם שביצע את הפיגוע הרצחני בתל אביב, שוחח עם בנו מיד לאחר ששמע על הירי ברחוב דיזינגוף – כך חשף הערב (שלישי) פרקליטו של האב, עו”ד  נחמי פיינבלט, בראיון לחדשות 10.

האב, כך לפי עורך הדין, התקשר לבנו לאחר האירוע מאחד שחשד כי הוא זה שביצע את הפיגוע. הבן ענה לשיחה וטען כי הוא נמצא בכלל בבית החולים תל השומר, שם אושפזה קרובת משפחה.

עורך הדין הכחיש כי נוצר קשר נוסף בין המחבל לבין אי מי מבני המשפחה.

עוד אמר הפרקליט, כי המידע בנוגע לשיחה בין השניים נמצא בידי השב”כ והמשטרה כבר מאותו יום. בנוסף טען עורך הדין כי הוא בטוח שהאב לא סייע לבנו להימלט, זאת לאחר שנעצר הבוקר בחשד לכך.

עורך הדין סיפר כי הכיר את האב עוד קודם לכן: “כשייצגתי בעבר את האיש הזה הוא תמיד רצה ללכת בדרך החוקית. הוא מאוד חושש למעמדו. הוא התנדב במשטרה ועובד 30 שנה באבטחה. אדם כזה שחושש לתפקידו ומעמדו מאוד נרתע”.

לטענת עורך הדין מדובר ברדיפה בעקבות הכשלים באיתור המחבל: “הפער הזה, שהשב”כ מבקש ל-12 יום ובית המשפט קובע מעצר של יומיים, מלמד שהשב”כ חסר אונים ונותר במצוקה. גם ההרגעה של המפכ”ל אלשיך כי הוא לא נמצא בת”א, זה לא כי הוא יודע איפה המחבל”, טען עורך הדין.

“כשיש כזאת מצוקה הולכים על כל המהלכים, המעצר הוא כלי”, הוסיף העו”ד וסיפר כי לא כל בני המשפחה משוכנעים כי הרקע למעשה לאומני: “המשפחה מעריכה כי מלחם מסתתר כעת בשטחי הרשות הפלסטינית, כאשר חלק מהם סבורים שמישהו שכר אותו לבצע את הירי, ייתכן ועל רקע פלילי”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות