מפחיד את כחלון? ברקת שיגר מכתבי פיטורין ל-170 עובדים

בעיריית י-ם מאיימים: צפויים להיות מפוטרים כ-2,000 עובדים הקשורים לשירותים שאנו מעניקים • ברקת: "ההחלטה קשה מנשוא, אך לצערי לא נותרה לנו ברירה. סירוב האוצר להעביר תקציבים לא מאפשר להמשיך השירותים שהעירייה מספקת"
אריה ריבקינד
י"ט טבת התשע"ו / 31.12.2015 09:51

עיריית ירושלים שיגרה הבוקר (חמישי) מכתבי פיטורים ל-170 עובדי מערך הניקיון בעיר, והודיעה על קיצוץ רוחבי בתקציבי העירייה בכל תחומי השירותים העירוניים ובהם החינוך, הרווחה והתרבות, תחזוקה ותפעול העיר ועוד.

בעירייה אומרים כי משמעותו המיידית של הקיצוץ היא פגיעה אנושה בשירותים שמספקת העירייה לתושבים – ומפנים אצבע מאשימה אל עבר משרד האוצר, המסרב להעביר תקציבים לעיר.

בעקבות הקיצוץ צפויים להערכת העירייה פיטוריהם של כ-2,000 עובדים במוסדות התרבות, בבתי הספר ובשירותי הרווחה, וצפויה ירידה משמעותית בשירותים הניתנים לתושבים, בתכניות חינוכיות, בתחזוקת העיר, בטיפול בנזקקים ובמערך התרבות בעיר.

בעירייה מוסיפים כי אם לא תתקבל עוד היום התחייבות תקציבית למימון תוספת האבטחה למוסדות החינוך, יבוצע קיצוץ בשעות האבטחה למצב שהיה לפני תחילת גל הטרור.

ראש העיר ניר ברקת: “ההחלטה קשה מנשוא, אך לצערי לא נותרה לנו ברירה. סירוב האוצר להעביר תקציבים לירושלים לא מאפשר לנו להמשיך את השירותים שהעירייה מספקת ואנו נאלצים לנקוט בצעד הקשה ביותר ולפטר עובדים הנחוצים לנו ולקצץ קשות בתמיכות העירייה במוסדות הרווחה, החינוך והתרבות – שמשמעותם פיטורים של עוד אלפי העובדים בעיר”.

ברקת הוסיף: “בתקופה של טרור ציפינו לקבל חיזוק נרחב יותר ולא כתף קרה. ללא העברת התמיכה הממשלתית לירושלים, לא יהיה מנוס מקיצוצים כואבים נוספים אשר יביאו לפגיעה נוספת וקשה בבירת ישראל ומעמדה ויפגעו קשות בכל תושב ותושב”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כסף לסרטים בשבת ופסטיבלים יש לעובדים אין
    31/12/2015 11:08
    קרית יובל
  1. בושה וחרפה
    ברקת הבייתה

    • קרית יובל   31/12/2015 11:09

      כסף לפסטיבלים וסרטים בשבת יש?????
      ולעובדים אין??????