החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

קוסמופארם משיקה ניחוח חדש בסדרת תחליבי הרחצה • 'יקבי כרמל' ו'יקב יתיר' בשישייה הפותחת של רשימת היינות הטובים ביותר לשנת 2015 • אירוקה משיקה קולקציית משקפי שמש המותג המוביל בתחומו בעולם - Polaroid
תמי גיל
י"ט טבת התשע"ו / 31.12.2015 17:46

שיווק, צרכנות

חברת קוסמופארם משיקה ניחוח חדש בסדרת תחליבי הרחצה של מותג הטיפוח כיף: כיף מאסק ויסמין, מתאים לכל סוגי העור ומשאיר את העור נקי ורענן.

תחליב הרחצה כיף מאסק ויסמין בניחוח עדין, מועשר בלחות, בעל נוסחה עשירה לניקוי וטיפוח העור, המנקה בעדינות ומעניקה לחות ורכות לעור. תחליב הרחצה החדש לחוויית רחצה רכה.

חברת קוסמופארם מייצרת ומשווקת מוצרי טואלטיקה איכותיים, ביניהם המותגים אורביטול, כיף וסדרת מוצרי רחצה לתינוק “בייבי כיף”. מוצרי החברה משווקים בכל נקודות המכירה בישראל.

 שיווק, צרכנות

‘יקבי כרמל’ ו’יקב יתיר’ בשישייה הפותחת של רשימת היינות הטובים ביותר לשנת 2015 מאת מגזין היין היוקרתי Wine Advocate, השייך למבקר היין הידוע והמשפיע ביותר בעולם, רוברט פרקר.

מארק סקווייר, מומחה המגזין ליינות ישראל, הכין את רשימת ששת היינות הישראליים והלבנונים הטובים ביותר.

היינות הזוכים הם: קסטל גרנד ון 2013, אלכסנדר אמרולו 2011, Chateau Kefraya Comte de M 2011, יתיר ויונייה 2013, כרמל כרם קאיומי קברנה סוביניון 2011, קלו דה גת שנסון לבן 2014.

כבוד גדול ליקבי כרמל להופיע עם שני יינות ברשימה יוקרתית זו, בה מופיעים רק חמישה יינות ישראליים.

בשנה שעברה, ברשימת היינות הטובים ביותר לשנת 2014, יקבי כרמל יוצגו גם כן על ידי שני יינות: כרמל כרם קאיומי ריזלינג2013  וכרמל ויניארדס פטיט סירה גפנים בוגרות 2010.

זכיות אלה מצביעות על מגמת איכות, יציבות ותמורה טובה למחיר, ומעניקים קרדיט גבוה ליקב ההיסטורי של ישראל.

חשוב לציין שיינות יקבי כרמל בכשרות מהודרת של בד”ץ מהדרין בראשות הגר”א רובין (צילום: עדן הצילום).

שיווק, צרכנות

תשכחו ממוצרי הטיפוח הרגילים שאתם מכירים ותפנו מקום לסדרת מוצרי טיפוח בתוספת תמצית פרי התמר מבית מותג הקוסמטיקה החדשני בישראל – “שוורץ” קוסמטיקה.

TAMAR cosmetic line הינה תולדה של פיתוח שארך שנתיים. בסדרה הושקעה מחשבה איך לשדרג את מוצרי הטיפוח השגרתיים ולהעניק להם איכות וריחות יחודיים המבוססים על תמצית פרי התמר.

התמר מעניק למוצרי הטיפוח סגולות ייחודיות, ויטמין A ו- B, חומרי הזנה, סידן, ברזל ועוד.

חברת “שוורץ” קוסמטיקה מחוברת לטבע ולשורשיות הישראלית ולכן החליטה להשיק סדרה שכולה כחול-לבן ומבוססת על פרי התמר – אחד מהסמלים הבולטים בישראל.

 עוזי שוורץ, מנכ”ל “שוורץ” קוסמטיקה: “אנו שמחים ונרגשים להיות הראשונים בישראל שמשיקים מוצרי טיפוח המועשרים בתמצית הפרי הכל כך מיוחד של עצי הדקל – פרי התמר.

“שוורץ” חוגגת השנה 50 שנה להיווסדה וממשיכה להתחדש, להשתדרג ולהתפתח.

TAMAR cosmetic line הינה סדרת הדגל של “שוורץ” ואנו גאים להציג אותה לציבור הרחב. אני מזמין אתכם להתנסות במוצרי הסדרה ומבטיח שנמשיך להפתיע עם מוצרים חדשניים גם בעתיד” (צילום: עידן הצילום).שיווק, צרכנות

רשת אמפוריום יוצאת במבצע על מגוון הפריטים מקולקציות הביגוד וההנעלה לחורף 2016 של המותגים הבינלאומיים המובילים – 30% הנחה בקניית פריט אחד ו-40% הנחה בקניית שני פריטים ומעלה.

המבצע ברשת אמפוריום כולל את מחלקות הביגוד, ההנעלה והאקססוריז לנשים, גברים וילדים.

בין הפריטים המשתתפים במבצע: נעליים, סנדלים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, שמלות, חצאיות ועוד. המבצע בתוקף החל מתאריך 23.12.2015 עד 10.01.2016 או עד גמר המלאי – המוקדם מביניהם. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות, על הפריטים המשתתפים במבצע, התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח (צילום: טל טרי).

 שיווק, צרכנות

חברת סמסונייט, המותג הבינלאומי המוביל למזוודות, תיקי-עסקים ופתרונות נסיעה, משיק בימים אלה סדרת אקססוריז-אביזרי-נוחות לנסיעות עם האיורים המפורסמים בצבעוניות עזה של האמן הנודע קית’ הרינג , לאות הערכה והוקרה.

הרינג הגיע לניו יורק והושפע מתרבות הגרפיטי, פיתח ועיצב אייקונים המזוהים ישירות אתו ומשמשים כסימן היכר לאומנותו.

איורים אלה מתנוססים על גבי ליין האקססוריז אשר מציעה חברת סמסונייט. הליין כולל מטריות ואביזרי נוחות לנסיעה, בניהם: כרית למטוס סביב הצוואר, מנעול, חגורת מזוודה, תיקי גב ותיקי צד, העשויים מהחומרים הטובים ביותר כמתבקש מהמותג סמסונייט – המוביל בעולם בתחומו.

קולקציית מטריות סמסונייט בעיצוב ציורי הגרפיטי הידועים של האומן על רקע אדום או כחול משוות למטריות מראה ייחודי-אייקוני וספורטיבי לצד איכות בלתי מתפשרת של חומרים.

המטריות קלות משקל עם מנגנון אוטומטי, נוחות לשימוש וקומפקטיות. לקולקציית מטריות זו כמו לכל קולקציית מטריות חברת סמסונייט תוחלת חיים ארוכה, המהווה תמורה מלאה למחיר.

האיורים הייחודים משלימים אווירה חורפית וכיפית ללא כל ספק. טווחי-מחירים לאביזרי הנוחות: 95 ₪ – 300 ₪. טווחי- מחירים מטריות: מטריות: 165 ₪ – 215 ₪ (צילום: יחצ חול).

 שיווק, צרכנות

רשת אירוקה משיקה קולקציית משקפי שמש אופנתית עם עדשות מקוטבות של המותג המוביל בתחומו בעולם – Polaroid (פולארויד).

העדשות מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת ומורכבות מ-9 שכבות אשר יחד נותנות הגנה מקסימלית מפני סנוור, עמידות גבוהה וראייה חדה ולכן מתאימות באופן מושלם לחופשת סקי, לטיולים ולנהיגה.

הקולקציה מתאפיינת בסטייל קלאסי ועל זמני, בסגנון אולטרה דק וגמיש למראה יומיומי וקליל, בניחוח אירופאי.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא משקפיים לנשים וגברים בסגנונות וצבעים מגוונים: משקפי אוברסייז בצבעים שונים, משקפיים בסגנון טייסים עם עדשות כהות, משקפיים מרובעים בקו נקי בכחול ושחור, משקפיים מרובעים עם גימור מעט חתולי ועוד.

בנוסף, מציעה רשת אירוקה משקפיים של בתי אופנה נוספים, שהחלו לייצר משקפי שמש עם עדשות פולארויד בעקבות הצלחתו של המותג Polaroid, שפיתח את הטכנולוגיה הייחודית, ביניהם: גוצ’י, פראדה, דולצה גבאנה, סלין ואחרים.

טווח מחירי קולקציית המותג פולארויד: 120- ₪ 425 ₪ (צילום: ערן תורג’מן).

שיווק, צרכנות

לקראת עונת החורף, מציעה רשת הרמוניה לבית מגוון רחב של מרקיות מהודרות ומעוצבות.

המרקיות מגיעות במגוון רחב של הדפסים צבעוניים של לבבות ופרחים וגם עם הדפסים של מתכוני מרקים שונים כמו: מרק בצל, מרק עגבניות, מרק מינסטרונה, מרק עוף ועוד. מחיר: זוג מרקיות מקרמיקה 12.90 ₪. מחיר לחברי מועדון ומצטרפים חדשים: 9.90 ₪ בלבד.

 שיווק, צרכנות

מותג בגדי הספורט אנדר ארמור UNDER ARMOUR  יוצא במבצע סוף עונה ראשון, במסגרתו: הנשים ייהנו מ 40% הנחה על מגוון מעילי הסטודיו של המותג.

המבצע בתוקף החל מ 15.12.2015 ועד ה 31.12.2015, להשיג ברשת חנויות GET PRO ברחבי הארץ.

שיווק, צרכנות

החורף 2015/16 הולך להתאפיין במראה עיניים דרמטי ומעושן, אפילו “מלוכלך”, בעיקר לאיפור ערב ואירועים שונים.

מותג הקוסמטיקה והאיפור הבינלאומי לוריאל פריז המחובר לעולם היופי והאופנה ללא הרף, משיק את קולקציית סופר ליינר סמוקיסים – איי ליינר בעל מרקם אבקתי ליצירת מראה מעושן בקלות.

עם השקה זו, לוריאל פריז מעניק חוויה של מסתוריות ועדכניות בינלאומית. קולקציית סופר ליינק סמוקיסים – טכנולוגיה חדשנית, טכנולוגיית “ליינר אבקתי”- מרקם אבקתי משולב עם מריחה קלה ונוחה.

לליינר אפליקטור ייחודי המאפשר את יצירת המראה בקלות-ספוגית בעלת קצה “מחודד”. קצה הספוגית מסייע לצייר את קו הצבע ו”גוף” הספוגית מאפשר לטשטש את קו הצבע וליצור את המראה המעושן. התוצאה: יצירת מראה מעושן “במשיכה” אחת בלבד.

קולקציית סופר ליינר סמוקיסים מוצעת ב-3 גוונים: 100- שחור, 101- אפור-חום, 102- חום. תכולה: 6 מ”ל. איי ליינר סמוקיסים ימכר במחיר מיוחד של 45 ₪ בלבד בחודש דצמבר 2015 (במקום 80 ₪). מחיר לצרכן:80.00 ₪ – (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם) (צילום: מוטי פישביין).

 שיווק, צרכנות

מותג הטיפוח GARNIER ISRAEL  במבצע ייחודי לסופר פארם בלבד: סדרת אסנשיאלס מסירי איפור- 2 במחיר 1 (20 ₪). מגוון מוצרי BB במחירים מיוחדים : BB קלסי ב-60 ₪ במקום 169.99 ₪, BB OIL FREE ב-50 ₪ במקום 139.99.

המבצעים יתקיימו במהלך חודש ינואר 2016 ו\או עד גמר המלאי ברשת סופר פארם בלבד, ברחבי הארץ (צילום: גרנייה).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות