עצור מ’חתונת השנאה’: אדם שרקד עם נשק וחולצת ‘כך’

כוחות משטרת ימ"ר ש"י עצרו הבוקר תושב כפר תפוח שנראה רוקד ב'חתונת השנאה' עם חולצת 'כך' ונשק • פרקליטו: "אין עבירה פלילית בלרקוד עם נשק צעצוע"
חיים טוויל
י"ז טבת התשע"ו / 29.12.2015 09:05

הבוקר (שלישי) עצרו כוחות משטרת ימ”ר ש”י תושב כפר תפוח שנראה רוקד בסרטון מ’חתונת השנאה’ שפורסם בשבוע שעבר – עם נשק וחולצת כך.

בשבוע שעבר נחשף בחדשות 10 סרטון בו נראו פעילי ימין כשהם רוקדים עם נשקים וסכינים, ודוקרים את תמונתו של עלי דוואבשה, התינוק בן השנה שנרצח בכפר דומא.

עורך דינו של העצור, איתמר בן גביר, מדגיש כי לא מדובר במי שנופף עם תמונת התינוק, אך למרות זאת נעצר. “הנשק הינו נשק צעצוע וגם אם מדובר במעשה חסר טעם, אין עבירה פלילית בלרקוד עם נשק צעצוע”, אמר בן גביר.

רבה של העיר צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, התייחס שלשולם בראיון שהעניק ל’גלי ישראל’ לסרטון, וטען כי יתכן מאוד שהשב”כ עמד מאחורי ההפקה של החתונה.

לדבריו, “זה פשוט אבסורד לגמרי. היינו בעשרות חתונות ולא ראינו דבר כזה, אני לא מוציא מכלל אפשרות שאבישי רביב בישל את זה”.

אבישי רביב הוא סוכן סמוי של השב”כ, שניהל בתקופה שלפני רצח יצחק רבין חיים פיקטיביים לאורך שנים רבות, ונטמע בתוך החוגים הקיצוניים של האוכלוסיה הדתית-לאומית, במטרה לחשוף את פועלם – אולם לבסוף נחשף כי יזם פרובקציות.

הרב אליהו: “מעולם לא ראיתי דבר כזה. איך זה שפתאום רק אחד יש והוא עם קפוצ’ון על הפנים ואף אחד לא מזהה אותו?”

הרב המשיך וטען: “אנחנו מכירים וכבר היו דברים מעולם. נכתבו דו”חות של משפטנים על מקרים דומים בהם השב”כ בישל. אז למה שאני לא אחשוב זאת גם פה? למישהו יש פה אינטרס. מישהו נהנה מזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בסוף יגישו נגדו כתב אישום על העלבת שוטר.....
    29/12/2015 10:00
    דודי
  1. מערכת אכיפה פסיכיט!