‘זמר הבית’ של נתניהו נגד עיריית ירושלים • בניון: “מחרימים אותי”

הזמר הפופולארי טוען כי מחלקת הדוברות של עיריית ירושלים ניסתה להצניע סרטון בו הוא נראה מתכונן להופעה: "הפקתם מופע, ואז צריך היה לקדם אותו ולהעלות סרטון מהחזרה לאינטרנט, ואז ביקשו סרטון בלי עמיר בניון. מביך לא"?
אבי כץ
ט"ז טבת התשע"ו / 28.12.2015 19:49

הזמר עמיר בניון נגד עיריית ירושלים: בפוסט תוקפני שהעלה בדף הפייסבוק שלו טוען הזמר כי עיריית ירושלים מחרימה אותו.

בניון, מי שניתן להגדירו כ’זמר הבית של משפחת נתניהו’ לאחר שהוזמן להופיע באירועים הנערכים בבית שברחוב בלפור, הופיע אמש (ראשון) עם אחד מגדולי הפייטנים, ר’ חיים לוק, במסגרת ‘זיארה – פסטיבל סובב מזרח’, שהתקיים בתיאטרון ירושלים בהפקת עיריית ירושלים.

אלא שלברי בניון, העירייה ניסתה למנוע העלאת סרטון בו הוא נראה מתכונן למופע – כחלק מקידום המופע שלו עצמו.

“לאחר שנים של ציפייה, חודשים של המתנה ושבועות של עבודה מאומצת מצד כל כך הרבה אנשים, זכיתי לעמוד על במה אחת עם מי שמבחינתי הוא אחד המאורות הגדולים של דורנו, רבי חיים לוק”, כתב בניון. “מלים לא יוכלו לתאר כמה אני מעריך את האיש וכמה אני נפעם משירתו. ובתוך האושר הזה יש גם כאב…

בניון ממשיך ומסביר: “אם כבר לכדתי את תשומת לבו של ברקת, הייתי מבקש לדעת – האם אתה מודע לכך שמחלקת יחסי הציבור שלך בעיריית ירושלים מחרימה את עמיר בניון? פשוט, הפקתם מופע, ואז צריך היה לקדם אותו ולהעלות סרטון מהחזרה לאינטרנט, ואז ביקשו סרטון בלי עמיר בניון.

“מביך לא? גם קצת חלמאי אני חושב, בכל זאת, מופע שלכם”.

לדברי בניון העניין הובא לידיעת העירייה: “כשאמרו את זה לעובדת המחלקה היא אמרה שצריכה לשאול את דובר העירייה וחזרה עם התשובה ‘כן, צריך בלי עמיר’ – ורק מישהי נוספת במחלקה זיהתה את הבעייתיות (את הפדיחה העלולה להתרחש, בוא נודה באמת) ופעלה כדי שיעלה סרטון עם עמיר למופע שעמיר משתתף בו, שהעירייה הזמינה, אבל לא קצת בעייתי בעינייך? אני? שכל כך אוהב את ירושלים ואת הירושלמים והבאתי לעולם ילדים ירושלמים ומעלה שירים על ירושלים השכם וערב עד שאנשים עושים דיסלייק לעמוד כי חפרתי, אותי אתם לא רוצים בסרטון? לא יפה.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: “עיריית ירושלים אוהבת ומעריכה את עמיר בניון, מרבה להזמינו להופעות ודוברות העירייה אף העלתה בשמחה וברצון לדף הפייסבוק סרטון מהחזרות להופעה עם ר’ חיים לוק שזכה לאלפי צפיות ופרסם את המופע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות