שיפור במצב האברך מחסידות דראג שנפצע בפיגוע: “ער ומשתף פעולה”

מנהל מערך הטראומה בבית החולים 'שערי צדק': "מצפה שייצא מיחידת הטיפול הנמרץ בשעות הבוקר" • ב-14:00 בצהריים: הלוויתו של עופר בן ארי הי"ד • דובר מחוז ירושלים: "בן ארי כנראה נלחם במחבלים. תנו לשוטרים לבצע את מלאכתם"
חיים טוויל
י"ב טבת התשע"ו / 24.12.2015 09:46

פיגוע הדקירה בשער יפו בירושלים: מנהל מערך הטראומה בבית החולים ‘שערי צדק’, הדוקטור עופר מרין, עדכן הבוקר על מצבו של הפצוע השלישי מהפיגוע – האברך מרדכי אהרן גליק, חסיד דראג – שנפצע באורח קשה ואושפז, כשהוא מורדם ומונשם.

“הוא נותח, מצבו השתפר והתייצב” סיפר מרין. “הוא עבר לטיפול נמרץ ואני שמח לבשר שסך הכל מצבו הבוקר טוב, הוא ער ומשתף פעולה ולא נשקפת לו סכנת חיים. אני בהחלט מצפה שייצא מיחידת הטיפול הנמרץ בשעות הבוקר”.

הלילה הובא למנוחות הרב ראובן בִּירְמָכֶר הי”ד, ר”ב בישיבת אש התורה, שנרצח בפיגוע.

עופר בן-ארי הי”ד, שנרצח גם הוא בפיגוע, ייטמן היום ב-14:00 בצהריים בהר המנוחות בגבעת שאול.

עופר הי”ד נפגע בשוגג מאש לוחמות מג”ב, כאשר נלחם במחבלים וניסה להציל את חייו של ראובן בִּירְמָכֶר הי”ד. 

דובר מחוז ירושלים במשטרה, סגן ניצב אסי אהרוני, שיתף הבוקר (חמישי) בגל”צ פרטים נוספים מהפיגוע. “מדובר באזרח שככל הנראה הבין שאירוע רץ ונאבק עם אותם מחבלים”, אמר סגן ניצב אהרוני ופנה לציבור הרחב: “תנו לשוטרים לבצע את מלאכתם. אנחנו מאומנים לזה”.

יעל אראלי, שהייתה עדה לפיגוע, סיפרה אתמול בגלצ על ההתרחשות בזירה ואמרה: “היה פקק של צהריים ופשוט נעמדנו בפקק. ראיתי לנגד עיניי בחור בחולצה שחורה ומכנסי ג’ינס והיה לו משהו ביד. הוא פשוט דקר אותו והפצוע ניסה להתגונן ולהימלט ולא הצליח; הוא דקר אותו ובעט באטרף כזה של אלימות. התקשרתי מיד למשטרה ואמרתי שאני מול פיגוע ממש ליד שער יפו ולפי התגובה של המוקדנית הבנתי שאני הראשונה שמתקשרת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות