לאחר חיסול קונטאר: שלוש רקטות נורו לגליל המערבי

לאחר חיסולו של סמיר קונטאר, בכיר החיזבאללה שחוסל הלילה ליד דמשק, מגיעה תגובת ארגון הטרור: שלוש רקטות נורו מלבנון אל עבר ישוביי הגליל המערבי • תושבים בנהריה דיווחו על שמיעת קולות נפץ חזקים: לא ידוע על נפגעים או על נזק
חיים טוויל
ח' טבת התשע"ו / 20.12.2015 18:03

פחות מיממה לאחר חיסולו של בכיר חיזבאללה סמיר קונטאר הלילה בפרבר של דמשק: שלוש רקטות נורו הערב (ראשון) מלבנון לעבר ישראל.

בשעה 17:42 נשמעה אזעקה ביישובי הגליל – ו בהם נהריה, ראש הנקרה ושבי ציון. תושבים בנהריה דיווחו על שמיעת קולות נפץ. לא ידוע על נפגעים או על נזק.

לאחר זמן קצר התברר כי הרקטות התפוצצו סמוך לעיר וכוחות הביטחון פתחו בסריקות לאיתור נפלים.

בכלי התקשורת בלבנון דווח כי אכן בוצע ירי לעבר שטח ישראל מאזור ראס אל-עין הסמוך לצור.

במועצה המקומית שלומי הוחלט לפתוח את מקלטי התושבים למקרה ויימשך ירי הרקטות.

ג’קי סבג, ראש העיר נהריה: “הנפילות היו מחוץ לשטחי נהריה. אנחנו מתורגלים במצבים כאלה ובתום הערכת מצב חזרנו מיד לשגרה. מבקש מתושבי העיר לעקוב אחר עדכונים, אך להמשיך בסדר יומם הרגיל. כרגע אין צורך לפתוח מקלטים ובאם נצטרך נעשה זאת מיד”

מערכת הביטחון נמצאת בכוננות גבוהה בגבול הצפון, מאז החיסול הלילה בפרבר ליד דמשק.

לפי הדיווחים, חיל האוויר תקף  באמצעות שיגור מספר טילים לעבר בניין בן שש קומות בו שהה קונטאר, בעת שהתקיים במקום מפגש של בכירים מארגוני טרור שהיו אחראים על ביצוע פיגועים בישראל.

לפי פרסומים זרים, קונטאר חוסל משום שתכנן לאחרונה פיגוע גדול נגד ישראל.

בישראל סרבו היום להתייחס לחיסולו של קונטאר, ששוחרר מהכלא הישראלי בשנת 2008, אחרי כמעט 30 שנה, לאחר שרצח באכזריות את דני הרן ואת בתו הי”ד בשנת 1979.

בתוך כך, הודיע מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה, כי יגיב על חיסולו של סמיר קונטאר. נסראללה היה זה שקיבל בחום את קונטאר כאשר השתחרר בעסקת חילופי שבויים ב-2008.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בקשה דחופה
    20/12/2015 18:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בקשה דחופה
    היות והביה”ח העתיק בציריך מתקופת בעלי התוס’ נתונה בסכנת הרס מיידית, מתבקשים בזה כל יראי ד’ די בכל אתר ואתר בכל מקומות מושבותיהם לפנות בבקשת תחנונים מול נציגי מדינת שווייץ לחדול מהרס הביה”ח, כי התועלת בפנייתנו אליהם גדולה מאוד בעזהשי”ת, ובימים אלו כבר נשלחו מלאנדאן המוני מכתבים עם קרוב ל400 חתימות לנציג שווייץ שבענגלאנד, והלה התייחס ברצינות למכתביהם (מצו”ב להלן), ומכאן בקשה לכל היהודים בשאר המדינות להצטרף ללגיון של מלך, ולשלוח גם הם מכתבים לנציגי שווייץ שבמדינותיהם.
    שים לב! לתועלת הענין מתבקשים לשלוח העתק מהמכתב להעסקנים להאימייל דלהלן: [email protected]
    מצו”ב נוסח מוכן בשפת הענגליש, ונוסח בשפת דויטש-גרמני עבור תושבי וויען וציריך