חמאס מתעקש: מידע על אורון שאול רק לאחר שחרור מחבלים

דוד ליבוביץ
|
א' טבת התשע"ו / 13.12.2015 19:09
לאחר מסיבת העיתונאים הנרגשת בו פנתה אמו של החייל אורון שאול הי”ד וביקשה מאיסמעיל הנייה מידע אודות בנה, אומרים גורמים בחמאס כי הארגון ינהל משא ומתן רק לאחר שחרור אסירי עסקת שליט

חמאס מתעקש: אל מול פנייתה הנרגשת של אמו של סמל ראשון אורון שאול, שביקשה הוכחות כי בנה עדיין בחיים, אומרים גורמים בחמאס לאתר וואלה כי “עמדת הארגון נותרה כפי שהייתה. חמאס ינהל משא ומתן ויעביר מידע על גורל הישראלים רק לאחר שישראל תשחרר את אסירי עסקת שליט שנעצרו בתקופה שלאחר חטיפת הנערים”.

מוקדם יותר היום כינסה משפחת שאול מסיבת עיתונאים במטרה לקרוא לארגון חמאס בעזה להשיב את גופתו ארצה. במסיבת העיתונאים קראה אם המשפחה לבכיר חמאס אסמעיל הנייה להציג הוכחות וראיות בנוגע למצבו של בנה.

“אנחנו מדינה הומניטרית, מעבירים לעזה מזון ומים, מטפלים במנהיגי חמאס, משחררים גופות, בעוד שהחמאס כמו חיזבאללה ודאע”ש נוהגים בתכסיסנות ושולחים כל הזמן במדיה ידיעות כמלחמה פסיכולוגית”, אמרה זהבה שאול. “בלי אחריות, בלי זהות. זה לא רציני בעיני. אני לא מאמינה לזה”.

 “אסמעיל הנייה אני פונה אליך שוב פעם השנייה”, הוסיפה שאול. “אני רוצה להאמין לך. תציג הוכחות מוצקות למצבו האמיתי של אורון. אני יודעת שישי לזה מחיר, אבל ברגע שתציג לי הוכחה כמו שהצגת למשפחת שליט אני מבטיחה שנהפוך את המדינה וגם את העולם כדי שהעסקה תצא לפועל. תחשוב על מה שאמרתי, תחשוב על זה. עכשיו אני דורשת מהמדינה שלי: תחזירו את הבן שלי. תחזירו את אורון במהרה יחד עם הדר גולדין הביתה, כמה שיותר מהר”.

מסיבת העיתונאים של אמו של שאול הגיעה לאחר פרסום של מכתב אותו כתב כביכול אורון, שפורסם לפני כשבועיים, באתר המזוהה עם חמאס.