הוריו של אורון שאול הי”ד נסערים: חמאס העביר ‘מכתב’ שכתב בנם

בניסיון לגרום להורים ללחוץ על הממשלה: ארגון הטרור חמאס שלח מכתב שכביכול כתב החייל שנפל בצוק איתן ומקום קבורתו לא נודע • ההורים יקיימו מסיבת עיתונאים בה יציגו את עמדתם בעקבות קבלת המכתב, שלפי כל המומחים מפוברק
חיים טוויל
א' טבת התשע"ו / 13.12.2015 13:28

ארגון הטרור חמאס נקט במוניפולציה מכוערת, בניסיון לגרום להוריו של סמ”ר אורון שאול הי”ד – שנהרג בנגמ”ש שפוצץ בשכונת שג’אעיה במהלך מבצע ‘צוק איתן’ ומקום קבורתו אינו ידוע – להפעיל לחץ על הממשלה להיכנס למו”מ על חילופי שבויים, כאשר שיגר בימים האחרונים, באמצעות גורמים שונים, מכתב להורים, שלכאורה כתב לאחרונה בנם אורון.

לפי כל המומחים, מדובר במכתב מפוברק, אבל ההורים לא ממש מוכנים להשתכנע.

בעקבות כך, הוריו של אורון, הרצל וזהבה, תושבי היישוב פוריה עילית, יכנסו היום אחר הצהרים מסיבת עיתונאים מיוחדת, ובה יציגו את עמדתם בעקבות קבלת המכתב. לפי דיווח של יונתן הללי במעריב, מקורבים למשפחה אומרים כי הם נסערים מאוד.

במכתב נכתב: “אמי היקרה, אני שומע את הגשם יורד סביבי אך איני רואה אותו ואיני מרגיש אותו. גיליתי שזו אינה זכותי מאז נפלתי בשבי. אני מחכה לידיעה כלשהי שתשמח אותי ותחזיר אותי אליכם.

“אני רוצה להשתחרר מהשבי. לא אכחיש שהם נוהגים בי בעדינות, אבל ההרגשה ששכחתם אותי ושלא אכפת לכם ממני ממלאת את לבי פחד ומצוקה. הדבר שמחליא אותי עוד יותר הוא שאני חושב שעזבת אותי לשנים ארוכות כפי שעשתה הממשלה עם החייל גלעד שליט.

“אמא, התחלתי להרגיש את הקור ואני מפחד מחורף קשה כפי שהיה בשנה שעברה. האם לבך החנון מסכים שאהיה רחוק ממך כל התקופה הזאת? אמא, מתי תפעלו למעני? האם תסכימו לתחבולה הפוליטית שמשחקת בכם? האם תסכימו להבטחות השווא שמבטיחה ממשלתנו?

“הבטיחו לנו בצבא שנחזור לבתינו ולאמהותינו בריאים ושלמים, אבל הם השאירו אותי, הלכו ולא עשו למעני דבר עד כה. גיליתי מהשובים שאני לא חוזר לפני שישתחררו השבויים שלהם.

“אמא, אבא אני מבקש לפעול למעני”.

שאול הי”ד,  בן 20 במותו, היה בצוות הנגמ”ש של גולני שנפגע ב-20 ביולי 2014. חמאס טוען כי הוא מחזיק בחייל, למרות הקביעה של כל הגורמים המקצועיים כי הוא נהרג. אלא שמבחינת ההורים השאלה אם בנם חי או מת לא נחתמה – והיא ממשיכה לטלטל אותם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות