שלטי קמפיין הפרסום החדש של תחנת הרדיו ‘גלי ישראל’ הושחתו היום בכל העיר בני ברק. זאת, ככל הנראה, לאור התנגדות של המשחיתים לעובדה שמנחי התחנה לבושים בבגדי טייסים של צה”ל.
הקמפיין, תחת הסיסמה ‘הטובים לתקשורת’, מבקש להציג את שדרני התחנה כעושי שליחות ציבורית האמונים על תוכן רחב והוגן ככל האפשר.
הביטוי עצמו נלקח במקור מאורי אורבך ז”ל, שקרא לאנשי ימין להצטרף לתקשורת ולאזן את השיח המקובל.
אלא שבבני ברק, כך מסתבר, יש מי שפחות אהבו את זה.
קמפיין ‘הטובים לתקשורת’ מוערך בשווי של מיליון שקל והוא עלה למשך שבועיים על גבי שלטי חוצות מרכזיים, עיתונים, מדיה הדיגיטאלית וכמובן ברדיו עצמו.
בין שדרני התחנה דמויות מוכרות רבות, ביניהן מנחם הורוביץ, חנוך דאום, אראל סגל, קלמן ליבסקינד, שרה ב”ק ועוד .
מנכ”ל רדיו גלי ישראל, ישראל פריד: “רדיו גלי ישראל שם לעצמו למטרה להיות מקצועי, מאוזן, ציוני ולאומי. התקשורת השונה שאנו מביאים ברדיו פונה לקהלים רחבים הצמאים לשיח אחר”.