עמית סגל הגיש כתב הגנה לתביעה של חזן: “נוכיח שהתחקיר אמת”

כתב חדשות 2 עמית סגל הגיש את כתב ההגנה לתביעת הדיבה שהגיש נגדו הח"כ מהליכוד על סך מיליון שקלים • "בחינת התנהגותו של חזן לאורך זמן מעלה את ההשערה, כי הוא אף נהנה במידה מסוימת מהתדמית השלילית שמעשיו והתנהגותו יצרו לו בציבור"
אבי כץ
כ"ד כסלו התשע"ו / 06.12.2015 15:08

כחצי שנה לאחר פרסום התחקיר של העיתונאי עמית סגל מחדשות 2 סגל על ח”כ אורן חזן מהליכוד, הודיע סגל בצהריים (ראשון) כי עורכי דינו הגישו בשמו את כתב ההגנה בתביעת הדיבה שהגיש נגדו חזן, בו הוא טוען כי הח”כ “ניסה להסתיר מעיני הציבור עובדות מהותיות על עברו המפוקפק”.

בדף הפייסבוק שלו כתב סגל: “לכל תביעה יש מוצאי תביעה. הבוקר הגישו עו”ד נקדימון ובירן בשמי את כתב ההגנה בתביעתו של ח”כ אורן חזן על סך מיליון שקלים. נוכיח שהתחקיר כולו אמת, ואפילו לא כל האמת”.

התביעה הוגשה בעקבות כתבת תחקיר ששידר סגל בערוץ 2, בה נטען כי חזן היה מעורב בעסקי קזינו בבולגריה, וטענות קשות נוספות על טיב פעולותיו והתנהגותו.

עורכי הדין של סגל וחדשות 2 ציינו בכתב ההגנה 11 פרשות בהקשרים שליליים שבהן חה”כ חזן מעורב, לרבות השעייתו לאחרונה מניהול והשתתפות בישיבות הכנסת והגשת תצהיר כוזב למבקר המדינה. “בחינת מעשיו של חזן ומעורבותו כגורם מרכזי בשורה של אירועים בעלי הקשרים שליליים מוכיחה כי התובע כלל לא נהנה משם טוב”, נאמר  בכתב ההגנה.

“בחינת התנהגותו של חזן לאורך זמן מעלה את ההשערה, כי הוא אף נהנה במידה מסוימת מהתדמית השלילית שמעשיו והתנהגותו יצרו לו בציבור וכי הוא מטפח ומעצים תדמית זו ככלי להתקדמות פוליטית”.

יצוין כי התביעה הוגשה באופן אישי נגד סגל, וזאת בניגוד לנוהג לפיו התביעה מוגשת במקביל נגד העיתונאי ונגד כלי התקשורת הרלוונטי.

במסיבת עיתונאים שכינס לאחר הגשת התביעה, אמר חזן: “עברתי צונאמי תקשורתי, טרור מילולי, בשמונת החודשים האחרונים אני סובל מרדיפה אישית, רדיפות והשפלות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות