‘קול ברמה’ משיק תכנית חדשה: ‘חדש על הבוקר’ עם נועם זיגמן

המשדר האקטואלי יהיה מבוסס על תחקירים וחשיפות של צוות הכתבים בתחנה • נועם זיגמן: "מודה על האמון שניתן בי. מזמין את כולם להקדים את ההתעוררות ולהאזין לנו החל מיום ראשון"
אבי כץ
כ"א כסלו התשע"ו / 03.12.2015 19:04

רדיו ‘קול ברמה’ משיק את התוכנית ‘חדש על הבוקר’, משדר בן שעתיים שישודר מידי יום החל מהשעה שבע בבוקר, על ידי נועם זיגמן – ששימש עד כה כפרשן הפוליטי של הרדיו.

מדובר במשדר אקטואלי חדש ושונה, המבוסס על תחקירים וחשיפות של צוות הכתבים בתחנה.

לפי הנהלת הרדיו, השעה הראשונה תציג תמונה מלאה של האירועים החדשותיים שעל סדר היום, ותכלול דיווחי כתבים וראיונות, והשעה השנייה תתמקד בהצגת חשיפות, תחקירים וכתבות מעקב, בנושאים הרלוונטיים לציבור המאזינים.

נועם זיגמן, שימש עד הימים האלו כפרשן הפוליטי של הרדיו, כשקודם לכן מילא שורה של תפקידים בתקשורת הישראלית והחרדית.

הוא נמנה על אנשי התוכן בעת הקמת ערוץ 20, ולאחר מכן עבר לתפקיד הכתב הפוליטי של הערוץ. קודם לכן הגיש את המהדורה המרכזית ברדיו קול חי, ובעבר הרחוק יותר, היה בעיתונות הכתובה: מקור ראשון, מעריב באינטרנט ועיתון ‘יום ליום’.

נועם זיגמן: “אני מודה על האמון שניתן לי ובי להגיש את התוכנית החדשה. אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם בוקר חדש ומעניין שיהווה שינוי מרענן. אני מזמין את כולם להקדים את ההתעוררות ולהאזין לנו החל מיום ראשון, כל יום בשבע בבוקר”.

אריאל דרעי, מנכ”ל רדיו ‘קול ברמה’: “התכנית ‘חדש על הבוקר’ מהווה רענון מהותי למשדרי האקטואליה במדיה החרדית בעיקר בתחום התוכן וקביעת סדר יום. אין לי ספק כי המגיש המנוסה, לצד צוות הכתבים המורחב של התחנה, ייצרו ערך חדש לציבור המאזינים”.

נועם זיגמן, הוא בנו של אברהם זיגמן, שפרש לפנסיה לפני כשלוש שנים מקול ישראל, שם היה מגיש ועורך מוזיקאלי במשך למעלה מ-30 שנה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבל. מי יאזין. רוצים את ניר קפטן.
    05/12/2015 23:53
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ממש משעם. טעות להורד את ניר קפטן. היה כיף בבוקר.

  2. אלו חרדים יאזינו לאקטואליה ב7 בבוקר
    06/12/2015 10:15
    ברגוני
  3. ציקו טריינמסטר